Pumppusuutin 2.0 kone, ajettu n. 195tkm. Pari kertaa nyt tehnyt sen kun lähtee liikkeelle että yhtäkkiä kone on tahmea, kuten ahtoja ei olisi lainkaan. Vääntää kuin vanha nokivasara ja kierrokset käytännössä pysähtyy hieman yli 3000. Dsg lootalla, vauhtiin saa paremmin kun manuaalisesti vaihtelee vaihteita. Ei vikavaloja eikä jättänyt myöskään vikakoodia. Sammutus ja uudelleen käynnistys on auttanut jolloin tilanne normaali paitsi tänään neljä kertaa käytetty seis ja vika jatkuu. Olisko map tai egr? Yhteistä on että vika ilmenee lähes aina vain pakkasella, polttoainesuodatin on vasta uusittu. Kone muuten vakio, ei lastuja tms sekä uudesta asti samalla omistajalla.
Vitostani kun hajosi map niin oireet oli kutakuinkin samat mutta vito ahtoi tuonne 3000 asti mitä ocu ei tee.
Octavia 2.0tdi -07 teho-ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
1. Testeriin ja koodit.
2. Häviääkö jos starttaa lämpimästä hallista?
Jotkin anturit varmaan antaa nyt liian ristiriitaisen tiedon ja equ menee limp moodiin...?
Joskus teki oma 1,9 samaa kylmänä syksyllä kun kelit meni kylmäksi, vika hävisi itsekseen eikä tullut takaisin, jotain koodeja oli jättänyt muistiin...
2. Häviääkö jos starttaa lämpimästä hallista?
Jotkin anturit varmaan antaa nyt liian ristiriitaisen tiedon ja equ menee limp moodiin...?
Joskus teki oma 1,9 samaa kylmänä syksyllä kun kelit meni kylmäksi, vika hävisi itsekseen eikä tullut takaisin, jotain koodeja oli jättänyt muistiin...
Vikakoodit luettu, ei taaskaan mitään. Luettu korjaamon testerillä eikä omateko virityksellä. Lämpimästä hallista en osaa sanoa kun vika hävisi työpäivän seisotuksen aikana. Vian ilmeneminen on tosi satunnaista ja ennen eilistä sammutus ja startti auttoi aina.
Vaihdan map anturin koska se tulee ekana mieleen oireista eikä hintakaan ole kova.
Vaihdan map anturin koska se tulee ekana mieleen oireista eikä hintakaan ole kova.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa