02a (CTN) + 1Z poikittaisen kytkinjumppa

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Ghidrah
-
Viestit: 72
Liittynyt: 8.12.2005 5:30

02a (CTN) + 1Z poikittaisen kytkinjumppa

ViestiKirjoittaja Ghidrah » 31.1.2012 9:22

Mmmoi,

Eilen päätti Passatista (-96 35i facelift, 1Z tdi) antautua painelaakeri 470 tuhannen ajetun kilometrin jälkeen. Sopivasti on pakkastakin pihalla, niin remppa kotipihalla taivasalla lienee juuri se oikea ratkaisu..muttakun ei taida olla hinnan puolesta mahdollisuutta viedä korjattavaksikaan.

Zoomailin eilen korjausopasta ja sukuraamattua lukien luin rukouksia ja totesin, etteihän tuo nyt kovinkaan kummoinen homma ole tiputtaa laatikkoa poies. Hakua hieman käyttelin ja on sitä touhua näköjään muutkin tehneet, vieläpä ihan menestyksekkäästi.

Nyt kyselenkin, että mitäpä kannattaa samalla touhuta JA mitä muuta huomioitavaa tuossa jumpassa on? Asetelma, levy, painelaakeri ja kampuran stefa oli kai ainakin näitä, jotka kannattaa samalla turauttaa kuntoon, samoin vaihteistoöljyt (on muuten kaunista tuo koko auton eliniän laatikossa pyörinyt öljy, kimaltelee kauniisti niistä kohti mistä näkyy läpi). Mutta mitäpä muuta tuossa kannattaa samalla laitella? Vaikka tällä hetkellä tuntuukin, ettei auto enempää voisi enää ketuttaa. Niin olen ihan varma, että jos tuon nyt korjaan ja tuolta samalta seudulta lahoaa jotain muuta ihankohta, niin kylläpä varmuudella ketuttaa enemmän.

Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa