Tuossa omaan kotterooni golf v variant bkd vaihdettiin uusi 6v manuaali vaihteisto huhtikuussa takuuseen, nyt uusi loota on alkanut kusemaan vaihteisto öljyä moottorin ja laatikon välistä, lisäksi 3 vaihteen synkronointi on mielestäni huono. Kakkoselta kolmoselle vaihdettaessa lähes aina vaihdekeppiin tuntuu pieni tärähdys, sekä nelos vaihdekin "joskus" menee päälle ikäänkuin portaittain. Nämä ongelmat ovat laatikon ollessa lämmin, kylmänä menee mielestäni paremmin päälle.
merkkiliikkeestä kommentoitiin että ei kannata öljyvuodolle tehdä mitään muutakuin seurata. Ihme kyllä että 10tkm ajettu loota vuotaa öljyä???
onko kellään ollut vastaavaa
Öljyvuoto 6v manuaali vaihteisto
Valvoja: ffp jäsenet
Vuotaa
Terve, en tiedä Sinun tapauksesta mutta, serkkuni osti uuden Caddyn keväällä ja siinä oli myös heti uutena samassa paikkaa pieni öljyvuoto, se meni takuuseen. Kuten sanoin, en paremmin tunne onko näissä kahdessa mitään 1 yhteen, mutta kommentti tämäkin.
vaihteisto vaihdettiin merkkiliikkeessä, en osaa vielä sanoa miten paljon vuotaa, täytyy muutaman tuhannen km:n jälkeen avata täyttöproppu ja katsoa onko öljyä hävinnyt mut kyllä aina muutaman sadan kilsan jälkeen öljyä on näkyvästi ihan tippoina laatikon kyljessä.
Alkaa muutenkin vituttaa nää paskat ku kokoajan on joku asia päin persettä, kertoo kyllä aika paljon paskasta laadusta tää.
Täs yx päivä huomasin että kuskin ovessa oli saranan pultit käsin pyöriteltävissä, kolme vetoniveltä menny rikki ku on päässy vettä kumen sisälle ja viimesen maksoin ite ku takuu ei kuulemma korvaa takuuta heh..peräluukku maalattu ruosteen takia ym ym. yx hyvä puolikin löytyy, eipä tarvi enään vw:tä ostaa.
tuossa laskeskelin että jos olisin joutunu kaikki maksaa ite mitä tähän on tehty 3,5 vuoden (125tkm:n) aikana niin summa olisi about 10000e :) ja tuo summa ei sisällä normaaleja huoltoja
Alkaa muutenkin vituttaa nää paskat ku kokoajan on joku asia päin persettä, kertoo kyllä aika paljon paskasta laadusta tää.
Täs yx päivä huomasin että kuskin ovessa oli saranan pultit käsin pyöriteltävissä, kolme vetoniveltä menny rikki ku on päässy vettä kumen sisälle ja viimesen maksoin ite ku takuu ei kuulemma korvaa takuuta heh..peräluukku maalattu ruosteen takia ym ym. yx hyvä puolikin löytyy, eipä tarvi enään vw:tä ostaa.
tuossa laskeskelin että jos olisin joutunu kaikki maksaa ite mitä tähän on tehty 3,5 vuoden (125tkm:n) aikana niin summa olisi about 10000e :) ja tuo summa ei sisällä normaaleja huoltoja
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa