Eilen sanoin päälle 100tkm ajettu garretti sopimuksen irti. Ensin alkoi pitämään ihan varoittamatta kovaa jurinaa ja hetken päästä peilistä näkyikin mahtava savupilvi. Aiemmin turbo ei vinkunut, eikä päästellyt mitään varoittavaa ääntä.
Liekö öljylinjat menneet tukkoon? Paljonko uudet linjat maksaa marmorilla? Vai kannattaako teetättää punosletkut?
Nyt on kiire saada uusi turbo tilalle, mutten halua tuhota sitä tietämättäni öljynkierron toimivuudesta.
Ostoilmoitus löytyy foorumilta.
ps. On muuten jännä tilanne kun pääsee moottori käymään öljyllä, ja kaasu ns hirttää pohjaan :). Onneksi sain taltutettua auton nopeasti ja turbossa pysyi helyt vielä sisällä.
AHU - garret gt15 öljylinjat
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 20
- Liittynyt: 14.11.2008 8:46
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 15 vierailijaa