Termostaatin vaihto ALH-koneeseen

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

anatolisnki
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 29.11.2011 23:51

Termostaatin vaihto ALH-koneeseen

ViestiKirjoittaja anatolisnki » 30.11.2011 0:03

Mikä on, kun en saanut pysymään vesiä sisällä termostaatin vaihdon jälkeen..
Jos termari olisi jäänyt kantamaan, kokeilin myös ilman termaria, pelkällä tiivisteellä, mutta en silti saanut pitämään..

Uusi tiiviste oli sisähalk. 50mm ja paksuus 4mm. Vanha oli myös 4mm, mutta halkaisija pari mm isompi.

Järjestyshän on ilmeisesti kotelo, tiiviste, termostaatti?

Näytti siltä, että tiivisteen pinta jäi termostaatin reunan alle liian paljon, vaikka termarille onkin oma upotuksensa?

Pitäisikö tiivistettä kasvattaa liimalla? Yhdeltä puolelta vai molemmin puolin?

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 30.11.2011 16:57

http://vwts.ru/sk_octavia1_1u.html

Ensiksi tiivisteliimaa kotelon puolelle, jos sekään ei auta niin muovi/kotelo uusiksi, eivät ole ikuisia?

anatolisnki
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 29.11.2011 23:51

ViestiKirjoittaja anatolisnki » 30.11.2011 22:40

Vika löytyi. Muovikotelon tiivistepinnat olivat menneet mutkalle. Ei tullut ekana mieleen kun ei ollut vuotoja aikaisemmin..


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa