keulapahvi
Valvoja: ffp jäsenet
keulapahvi
No kysympä näin talven kynnyksellä tuosta passat 1,9tdi 66kw ahu koneella olevasta että miten sen keulan tukkiminen vaikuttaa lämpöihin ym..ja tukitaanko koko säleikkö alhaalta ja ylhäältä vai tarviiko jättää jostain vähän tukkimatta..eli tarviiko välijäähdytin happea..miten ne koneen lämmöt jos käy lauhempana nouseeko liikaa..ei oikein viittis repiä niitä suojia eestaas irti/kiinni...eli voiko ajella kevääseen asti keula tukossa...
keulapahvi
Olen omissa autoissani Golf IV powerdiesel 2001 74kw ja 2004 96kw käyttänyt keulapahveja Boramiehen tavoin.Joskus keväällä unohtuneet molemmat kelien lämmettyä,mutta ei mitään ongelmia.
Sisälämpötila on pahveilla aivan toista luokkaa kuin ilman pahveja.
Sisälämpötila on pahveilla aivan toista luokkaa kuin ilman pahveja.
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 20.6.2010 7:37
Itse olen passatista tukkinut syylärin, niin että yläreunaan jää noin 10cm näkyviin. Putsarikotelosta lähtevän putken olen napannut irti samalla tukkinut sen putken lähdön keulasta. Myös välijäähdyttimelle menevän röörin olen tukkinut.
Näillä eväillä lämmöt pysyy keskivälissä 30 asteen pakkasillakin.
Näillä eväillä lämmöt pysyy keskivälissä 30 asteen pakkasillakin.
Golf taas topattu täksi talveksi, ja malli on retkipatja. Saa jopa hyvän näkösen, ku vähän viitsii leikellä. alas koko coolerin peittävä palanen, ja maskiin palaset VW merkin molemmille puolille. Mitään ei tarvitte irrotella, eikä tukkia minnekkään taakse/väleihin, työntää vaan maskin ylä ja alarakoon niin avot. Ja näyttää helvetin hyvältä verrattuna alkuperäiseen nahkarättiin tai pahvilaatikko virityksiin verrattuna.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa