Pitkästä aikaa täällä katselemassa Kuppelwaagenin juttuja.
Olen tällainen autojen loppukäyttäjä, sanan varsinaisessa merkityksessä, eli minun jäljiltäni kulkine menee yleensä paaliin. Nykyinen messersmitti alkaa nyt vuorostaan olla paalikunnossa, ja seuraaja on hakusessa.
Olen vuosien mitaan ajanut muutamankin Volkkarin (mm. Transporter, Golf, Jetta, Passat) paaliin, joten kokemusta noista on, vieläpä pääosin myönteisiä.
Nyt olisi kiikarissa Passattifarkku tuolla 96 kW Powerdieselillä. Tästä sitten muutamia kysymyksiä.
Eikös tuo 96 kW olekin pumppusuutinkone? Millaisia kokemuksia sen kestävyydestä on kertynyt? Olen kuullut vähän sieltä sun täältä, että pumppusuutintekniikan kanssa olisi ollut eriasteisia ongelmia. Minkätyyppisiä on tullut vastaan? Varmaan suht kalliita juttuja, kun ei itse boi tehdä juuri mitään?
Eli, kannattaako tuollaiseen kättänsä liata?
Kaikenlaiset kokemukset asiallisesti kommentoituina ovat tervetulleita.
Edit: Muutama typo korjattu...
-penax-
1,9 Powerdiesel 96 kW
Valvoja: ffp jäsenet
Itellä oli 4Motion Borassa tuo sama kone. ASZ moottorikoodi muistaakseni.
Kerkesin ajella autolla lähes 300 tkm ja siitä ajasta 180 tkm lastutettuna.
Ei ollut ongelmia suuttimien eikä kyllä kaksoismassavauhtipyörän kanssakaan. Yhden ainoan kerran jätti välille kun välijäähdyttimestä irtos putki kesken kiihdytyksen.
Voin suositella ainakin omakohtaisten kokemusten perusteella. Mutta kait noissakin on niitä maanantai yksilöitä?
Luotettavampi peli kait tuo Bora oli kuin nykyinen A4:nen (nimimerkillä suuttimia 1600 eurolla viime viikolla...)
Kerkesin ajella autolla lähes 300 tkm ja siitä ajasta 180 tkm lastutettuna.
Ei ollut ongelmia suuttimien eikä kyllä kaksoismassavauhtipyörän kanssakaan. Yhden ainoan kerran jätti välille kun välijäähdyttimestä irtos putki kesken kiihdytyksen.
Voin suositella ainakin omakohtaisten kokemusten perusteella. Mutta kait noissakin on niitä maanantai yksilöitä?
Luotettavampi peli kait tuo Bora oli kuin nykyinen A4:nen (nimimerkillä suuttimia 1600 eurolla viime viikolla...)
-03 bora asz koneella, 6v manuaalilla ja 295 mittarissa. Longlifellä ajeltu enimmäkseen ja hyvin rokkaa ohjelmoituna. Monenlaista pientä on ollut, mm jarruvalojen kytkin pimahti eilen(pikaisesta korjauksesta ISO kiitos Niskan Autolle Imatralle) suutinten johtosarja viime talvena, ym muuta pientä kuluvaa osaa. Isommista mainitakseni: Kytkinpaketin uusinta ohjelmoinnin jälkeen, noin 120000 km sitten. Muutoin huolleltu merkkiliikkeessä ja muutenkin pidetty kuin omaa, eli ei revitelty pahemmin. Mukava kulkine, hyvine ajo - / moottorin ominaisuuksineen. Autossa kaikki toimii, lukuunottamatta tankin läpän aukaisunapin valoa keskikonsolissa :-)
Alkais olla vaihtoiässä, muttei saa vaihdossa mitään, kuntoonsa nähden, eli ajo jatkuuuuuu
Alkais olla vaihtoiässä, muttei saa vaihdossa mitään, kuntoonsa nähden, eli ajo jatkuuuuuu
http://www.autoshoppingcenter.com/Volks ... scode.html ei tunne ASZ:aa Passatissa. Lienee joku muu koodi.
-penax-
-penax-
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”