Vnt ahtimen irroitus (bkd mosa) Kiirus....!
Valvoja: ffp jäsenet
Vnt ahtimen irroitus (bkd mosa) Kiirus....!
Tarkoitus olisi mahdollisesti huollattaa Professional motorssilla Golf v 2.0 tdi bkd koneen vnt ahdin,tuppaa vislailee/huokailemaan jo päivittäin että ajattelin josko huollettas ennenkuin porsii kokonaan,kysymys kuuluukin onnistuuko ahtimen irroitus ihan kotii konstein? Kaikki vinkit otetaan vastaan,myös mieleipiteet huollon järkevyydestä vastaan uusi ahdin...vaihtoehtoja saa ja pitää antaa.
onhan niissä reilusti sitten varaa ottaa sitä voimaa, ohjelmalla ja tuolla ahtimella se 200 ja 400 lukemat taitaa irrota kivuttomasti. taisipa olla kohtuu edullinenkin vielä.
tuosta numerosta saat miehen kiinni joka tietää asiasta paremmin ja tekee tarjouksen: Markus Savolainen p. 045 - 112 6599
tuntuu ainakin kestävän paremmin kun vakiot ja autot tuntuu toimivan paremmin kun vakiona
tuosta numerosta saat miehen kiinni joka tietää asiasta paremmin ja tekee tarjouksen: Markus Savolainen p. 045 - 112 6599
tuntuu ainakin kestävän paremmin kun vakiot ja autot tuntuu toimivan paremmin kun vakiona
Lainataas tätä pikkasen...
Omassa Alteassa on juurikin tuo BKD-mylly ja ongelmaa on. Suhistelee kuten bensaturbon dumppi, päästää siis sellaisen suhauksen kun kaasusta hellittää. Lisäksi suhina/vihellys kuuluu tasakaasulla ajettaessa. Onko selkeästi kuvaamani viat viitteitä turbon antautumisesta vai muusta ;)
Autossa on onneksi takuuta, mutta jo kahteen otteeseen koitettu korjata. Ei kuulemma ole näkyvää mekaanista vikaa :)
Hyvän selityksen sain paikalliselta merkkikorjaamolta, jolla tosin Seat ollut vasta tovin. Kuitenkin ihan VW-merkkiliike. Kertoivat että Seatit ovat niin uusia korjattavia heille ;)
Totesin että eihän tuota konetta ole ollut kuin 5 vuotta volkkarilla, joten onhan se uutta. Veti huoltoneuvoja hiljaiseksi.
Kertokaa mielipiteitä. Myös muovisen baipässin olen kuullut olevan mahdollinen syyllinen.
Omassa Alteassa on juurikin tuo BKD-mylly ja ongelmaa on. Suhistelee kuten bensaturbon dumppi, päästää siis sellaisen suhauksen kun kaasusta hellittää. Lisäksi suhina/vihellys kuuluu tasakaasulla ajettaessa. Onko selkeästi kuvaamani viat viitteitä turbon antautumisesta vai muusta ;)
Autossa on onneksi takuuta, mutta jo kahteen otteeseen koitettu korjata. Ei kuulemma ole näkyvää mekaanista vikaa :)
Hyvän selityksen sain paikalliselta merkkikorjaamolta, jolla tosin Seat ollut vasta tovin. Kuitenkin ihan VW-merkkiliike. Kertoivat että Seatit ovat niin uusia korjattavia heille ;)
Totesin että eihän tuota konetta ole ollut kuin 5 vuotta volkkarilla, joten onhan se uutta. Veti huoltoneuvoja hiljaiseksi.
Kertokaa mielipiteitä. Myös muovisen baipässin olen kuullut olevan mahdollinen syyllinen.
^ Miksi huoltoneuvoja sitten kertoi tälläisestä vaihtoehdosta ? Uskon kuitenkin heidän jotain tietävän tekniikasta, ainakin enemmän kuin itse.
Kuuluisiko takuuhuollosta jäädä jokin lappu minulle ? Mitään tositteita ei minulla ole annettu, enkä siis voi kuin arvailla mitä on tehty tai ei ole tehty. Seuraava kerta on viimeinen kun kyseinen liike sitä korjaa, vaihdan toiseen merkkikorjaamoon.
Kuuluisiko takuuhuollosta jäädä jokin lappu minulle ? Mitään tositteita ei minulla ole annettu, enkä siis voi kuin arvailla mitä on tehty tai ei ole tehty. Seuraava kerta on viimeinen kun kyseinen liike sitä korjaa, vaihdan toiseen merkkikorjaamoon.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa