Nyt tuli sitten aiheelliseksi tuo turbon vaihto. Golffi pitää semmoista vinkunaa, että meän firman KA:t jää kakkoseksi.
Vaihtoturboksi tulee FIN- turbon hybridi ja itse olisi tarkoitus sitä alkaa sorvaamaan paikalleen.
Täälläkin varmasti on ihmisiä jotka ovat turbon tuommoseen nelivetoon vaihtaneet.
Olisiko jotain hyviä vinkkejä/ linkkejä tai kikkoja miten homma sujuisi kivuttomimmin? Sekä asioita joita kannattaa muistaa?
Ymmärsin, että homma olisi paljon tuskallisempi tuohon 4motioniin kuin normaaliin etuvetoiseen.
Selailin manuaalia ja siinä ainakin käskettiin ottamaan oikeanpuoleinen vetoakseli irti.
Golf IV 4motion turbon vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Juuri kuuntelin tuttua korjaaja, joka ihmetteli et meneekö siihen tosiaan niin paljon aikaa kuin oli käyttänyt. Alakautta kun ottaa, mikä taitaa 2wd:ssä olla kohtuullisen asiallinen homma, niin edessä onkin jakolaatikkoa jne. mikä mutkistaa asioita aika paljon. Tais olla merkkiliikkeellä aika härski aika annettu tuon vaihdollekin, eli on ilmeisesti melko tuskallinen 2wd:en verrattuna. Mutta ihminenhän senkin siellä tekee joten...
ompahan mullakin vierähtänyt tuplasti se aika nelikkoon, mikä menee fwd kanssa. Yleensä neloskoriin menee 2-3.5h riippuen osatekijöistä, säädöt vielä päälle. Pakoputki on nelikossa isokouraiselle vähä edessä.
Jos Masuka lukee privansa, niin hän tulee saamaan ihan kelpo ohjeet operaatioon. Luonnollisesti.
Jos Masuka lukee privansa, niin hän tulee saamaan ihan kelpo ohjeet operaatioon. Luonnollisesti.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa