Erään projektisuunnitelman tiimoilta kaipaisin tietoa VW Crafter -pakettiauton 6-vaihteisesta vaihteistosta ja sen kaavelin pulttijaosta.
Onko Crafterin 2.5 TDI samaa suoraa vitossylinteristä moottoriperhettä kuin VAG 2.5 TDI:t, joita on ollut Transportereissa ja Audilla ja joita myös Volvo käytti 1990-luvulla?
Onko Crafterin 6-vaihteisen manuaalin kytkinkopan pulttijako siis sama kuin noissa aiemmissa 2.5 TDI koneissa?
Onko Crafterin vaihteistossa nopeusmittarille anturia vai otetaanko signaali joltakin pyörältä tai tasauspyörästöstä? Mistä mahtaisi löytää tietoa 6-vaihteisen manuaalin välityksistä?
Crafter 2.5 TDI ja vaihteisto
Valvoja: ffp jäsenet
Itse asiassa Crafterin kone on hyvin läheistä sukua esim. ACV:lle.
Esimerkiksi venakoppa on sama. Pakosarja näyttäisi olevan bolt on, jopa siinä määrin että crafterin turbo + pakosarja- yhdistelmä saattaa vielä löytää tiensä T4 Caravellen pellin alle.
Crafterissa(kin) on useita eri koodeilla olevia vaihteistoja, taas riippuen mm. kokonaispainosta, korin korkeudesta ja moottorista. Jos joku tietty laatikko kiinnostaa, saattaisi välityksetkin selvitä.
Esimerkiksi venakoppa on sama. Pakosarja näyttäisi olevan bolt on, jopa siinä määrin että crafterin turbo + pakosarja- yhdistelmä saattaa vielä löytää tiensä T4 Caravellen pellin alle.
Crafterissa(kin) on useita eri koodeilla olevia vaihteistoja, taas riippuen mm. kokonaispainosta, korin korkeudesta ja moottorista. Jos joku tietty laatikko kiinnostaa, saattaisi välityksetkin selvitä.
Tässä tapauksessa nyt kiinnostaa lähinnä tuon Cratfterin koneen kytkinkopan kiinnityspinta lohkossa eli jos se on sama kuin vanhemmassa niin sitten kannattaa jatkaa suunnitelmia. Muutenhan koneissa on toki eroja.
Olisko kellään nyt varmaa tietoa tuosta onko lohko tai edes kytkinkopan kiinnityksen jako sama?
Olisko kellään nyt varmaa tietoa tuosta onko lohko tai edes kytkinkopan kiinnityksen jako sama?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa