vaihteistojen erot

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

stingy
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 6.3.2010 10:05

vaihteistojen erot

ViestiKirjoittaja stingy » 20.8.2011 9:25

elikkäs emännällä on skoda fabia 06 1.4 riisseli missä kakkonen ei suostu menee päälle rusahtamatta muuten ku et antaa kierrosten laskee tyhjäkäynnille. ja ny oon ruvennu miettii josko sinne vaihtas ehjän laatikon vai saakos tota enää pelastettuu millään? onkos bensa ja diisseli laatikois kuinka isoja eroja ku noit bensa koneen jatkeena olevii 5vaihteisii laatikoita tuntuu löytyvän muttei diisselin jatkeena olleita ja onkos jollai hyviä vinkkejä mistä löytys vaihteistoja?

stingy
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 6.3.2010 10:05

ViestiKirjoittaja stingy » 29.8.2011 19:04

eli onkos kellää tietoo onkos nois bensa vehkeiden laatikois kauheesti välityksellistä eroo diisseli laatikoihin verrattuna?

pasi.
-
Viestit: 400
Liittynyt: 23.9.2004 19:43

ViestiKirjoittaja pasi. » 31.8.2011 23:20

Ensimmäiseksi öljynvaihto laatikkoon, ja öljy kannattaa hakea merkkiliikkeestä.kokeilin joskus exään golf 1.9tdi -99 tuon kakkosen rusahtamisen takia vaihtaa öljyt..ensimmaiset öljyt mitä kokeilin oli red linen MT-90,rusahtelut loppui mutta öljyjen lämmettyä vaihteita ei tahtonut saada pois päältä, toiset öljyt olivat castrol taf-x,toimi ihan ok mutta kakkonen rusahteli.

sitten hain merkkiliikkeestä öljyt ja rusahtelu loppui,ajoin autolla tuon jälkeen about 60tkm ja laatikko pelasi ihan hyvin.

dieselin ja bensan laatikot on erilaisia.

jos oireet jatkuu öljynvaihdon jälkeen niin sitten pieni epäilys synkronirenkaiden kulumisesta

Heikki J.
admin
Viestit: 8315
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 1.9.2011 21:42

Bensassa yleisesti ottaen selvästi lyhyemmät välitykset, saat etenkin motarilla huudattaa aika kierroksilla..


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa