eli mistä kannattaa alkaa katselemaan ja kyselemään?
vakio turbo ei välttämättä kestä mahottomia kun on ohjelma vaihdettu autoon ja ajettu jo 274tkm joten vois alkaa varautuun turbo rikkoon :)
tulevat teho tavotteet tai varaukset tehon lisäystä varten olis 160-200hv:n välillä
FIN-Turbolta kysäisin huvikseni mutta heidän hinnalla saa jo kokonaisen vähän ajetun moottorin :)
"viri" VNT ahdinta ASV moottoriin edullisesti???
Valvoja: ffp jäsenet
nonii...aloin tuota ARL moottorin vakio turboa laittelemaan omaan ASV skodaan mutta perkeles...eipä kukaan hoksannu sanoa että ahtoputken lähdöt on ihan erillaiset..joten jää nyt sitte tällä kertaa vaihtamatta :(
eikä tullu mieleenkään itelle että olis erovaisuuksia vaikka ARL moottorilla varustetussa on coolerikin ihan eri paikassa.
herääkin nyt kysymys että sopiiko ASV koneisen vakioturbosta kompressorikotelo ARL moottorin GT1749VB ahtimeen suoraan?
ei tarttis alkaa tekeen uusia lähtöjä ahtoputkille....
eikä tullu mieleenkään itelle että olis erovaisuuksia vaikka ARL moottorilla varustetussa on coolerikin ihan eri paikassa.
herääkin nyt kysymys että sopiiko ASV koneisen vakioturbosta kompressorikotelo ARL moottorin GT1749VB ahtimeen suoraan?
ei tarttis alkaa tekeen uusia lähtöjä ahtoputkille....
näin se on varmaan sitte tehtävä... joutuuko vierailemaan marmoritiskillä että saa tuon pikakiinnike pään ahtoletkuun minkä tuo uusi ahdin vaatii???
vai saako niitä jostain muualtakin? hankala metalliputkea saada siihen tiivisti laitettua
mistä sais sitte lähdön ahtoletkulle...
no täytyy keksiä jotakin patenttia, prkl ku se välikin on niin ahdas että eipä sielä sovi ilman vetarin irrotusta tekeen yhtkiäs mitään :)
vai saako niitä jostain muualtakin? hankala metalliputkea saada siihen tiivisti laitettua
mistä sais sitte lähdön ahtoletkulle...
no täytyy keksiä jotakin patenttia, prkl ku se välikin on niin ahdas että eipä sielä sovi ilman vetarin irrotusta tekeen yhtkiäs mitään :)
FIN-turbolta laitoin omaan ATD koneiseen tuon VB ahtimen ja sain pikkurahalla mukaa liittimen joka sopi omiin letkuihin. kompurapesä piti vielä kääntää jotta ylti letkut.
http://veksu.baanapojat.net/kuvat/Golf% ... ttelua.jpg
1J0145828T tommoinen letku kait sinullakin on siellä.
http://veksu.baanapojat.net/kuvat/Golf% ... ttelua.jpg
1J0145828T tommoinen letku kait sinullakin on siellä.
Eikös tuossa pääse helpoimmalla kun vippaa tuon pikaliittimen laikkakoneela mäkeen ja hitsaa paremman lähdön paikalleen, tai em. kuvan lähtöön tekee pikaliittimen poiston jälkeen vaikka käsityökaluin / rälläkällä urat tai haitat että ahtoputki pysyy paikallaan klemmarilla. Tuollanen pikaliitin on kuitenkin yksi mahdollinen vuotokohta tai vikakohde aina lisää.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 25 vierailijaa