Muuttuvasiipinen GT1749V on lopussa ja pitäs uutta alkaa katteleen. Samalla pitäs vähän löylyä saada lisää (150-160 hp riittää). Kysymys kuuluukin, että jos ostan GT1749VA:n ja letkuadapterin imupuolelle ja käyn hakemassa Powerflashilta (Oulu) ohjelman niin minkalaisista tehoista puhutaan ja onko tämä toimiva yhdistelmä? Tarkoituksena ei ole alkaa suuttimien vaihtoon sun muuhun. Auto siis -01 Passat 74 kW (AVB).
Käykö esim. tämä letkuadapterin kera bolt on AVB Passattiin?:
http://cgi.ebay.de/VW-Passat-1-9-TDI-Tu ... 2a0876e513
Isompaa turboa Passat AVB:hen?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 14
- Liittynyt: 25.6.2011 13:40
Nyt on kiinni GT1749VA. Sitten herääkin kysymys, että voinko laittaa autoon 96 kilowattiselle tarkoiten tehoboxin? Ainakin Powerflashilla pistettäisiin ilmeisesti sama ohjelma kuin 96 kilowattiseen (160hp/380Nm).
Esim toimiiko tuo nyt 74 kW koneessa, kun on 96 kW turbo:
http://www.racechip.de/racechip-chiptun ... 628-r.html
Esim toimiiko tuo nyt 74 kW koneessa, kun on 96 kW turbo:
http://www.racechip.de/racechip-chiptun ... 628-r.html
Saa noilla purkeilla ainakin hetkellisen alaväännön kasvun, pakopaineiden piikityksen sekä menon tuntua. Niin ja kevenee lompakko.
Jos haluat paketista toimivan, niin laita oikea ohjelma sinne Ecuun. Eli joku oikeasti näpyttelee sen ohjelman siten, miten haluat ja miten paketti toimii. Valmis ohjelmatkin on parempi, kun nuo purkit, mutta silti customi on yleensä paras. Varsinkin kun rautapuolta on muutettu.
Jos haluat paketista toimivan, niin laita oikea ohjelma sinne Ecuun. Eli joku oikeasti näpyttelee sen ohjelman siten, miten haluat ja miten paketti toimii. Valmis ohjelmatkin on parempi, kun nuo purkit, mutta silti customi on yleensä paras. Varsinkin kun rautapuolta on muutettu.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa