Kaikki foorumilta saadut vinkit koitettu mutta ei auta
maf vaihdettu, n75 solenoidi vaihdettu, ja alipaine kellota lähtevä tanko liikku ongelmitta, alipaine letkut myös vaihdettu uusiin, alipaine pumppu tuotta alipainetta.
alipaine kello ei vuoda aianakaan kun koittaa imeä sitä letkusta.
erg letku on tulpattu.
mutta kuitenkin heittää vikatilaan vähän väliä kiihdytettäessä se paine ero vika 00575
alkaa jo keinot loppumaan kesken.
osaisiko joku tuklita tuot alla olevaa logi tietoa ja osaisi neuvoa, kaikki apu tarapeen
arvauksiakin saa heittää.
rmp Specifiedmap Actualmap rpm specifiedmaf actualmaf
819 ,979 ,979 819, 290 440
819 ,979 ,979 819, 290 430
2268 ,1060 ,928 819, 525 430
861 ,979 ,999 1764 250 520
1239 ,1040 ,979 966, 535 390
1617 ,1162 ,979 1302, 490 450
1911 ,1244 ,1020 1764, 500 500
2373 ,1417 ,1081 2058, 580 525
2058 ,1315 ,1101 2121, 630 585
2310 ,1519 ,1111 2058, 560 565
2184 ,1346 ,1122 2331, 660 565
1911 ,1081 ,1060 1932, 525 560
1491 ,979 ,999 2037, 350 490
1155 ,979 ,989 1344, 250 470
1995 ,1479 ,948 1092, 250 410
2604 ,1948 ,1295 2688, 850 565
2982 ,1948 ,1366 2877, 850 595
3129 ,1948 ,1438 3024, 850 615
3276 ,1948 ,1489 3150, 850 640 vika tila päälle 00575
2982 ,1948 ,1224 3318, 850 660
3024 ,1948 ,1152 2982, 850 510
1806 ,979 ,1030 2793, 260 505
3b passat AFN koneella menne vikatilaan, mikään ei auta?
Valvoja: ffp jäsenet
Akuuteimmaksi viaksi osoittautui N75 solenoidin ja ERG;n solenoidin välissä oleva takaisku venttiili joka oli mennyt letkuja uusiessa väärin päin.
Nyt menee enää kerran päivässä tai kahdessa vika tila päälle, tosin sekin on ärsyttävää.
näyttäisi ahdot olevan suuremmat kuin pyynti, selviäisköhän tuosta alipaine kellon säädöllä?
Nyt menee enää kerran päivässä tai kahdessa vika tila päälle, tosin sekin on ärsyttävää.
näyttäisi ahdot olevan suuremmat kuin pyynti, selviäisköhän tuosta alipaine kellon säädöllä?
En saa alipanekellon tankoa millään säädettyä, siinä on ilmeisesti 10mm lukitus mutteri jonka avaamisen jälkeen tankoa pääsisi säätämään.
mutu ei vaan aukea millään ilveellä vaikka koitan pitää tangon ala osaa pihdeill paikoillaan niin ala osan pelti osa alkaa vääntymään mutkalle mutta mutteri ei vaan avaudu. Olisiko jollain neuvoa tuon operaation tekemiseen?
Motissa tuntuu olevan muutenkin meno halut ihan päivästä kiinni välillä meno halut ovat laimeampia ja automaatti vaihtaa isommalle kaasu pohjassa jo 3600rpm. Silloin kun meno tuntuu maistuvan niin vaihto tapahtuu neljän tonnin yläpuolella.
ja menee tosiaan vika tilaan silloin tällöin.
nm. vittuuntunut
mutu ei vaan aukea millään ilveellä vaikka koitan pitää tangon ala osaa pihdeill paikoillaan niin ala osan pelti osa alkaa vääntymään mutkalle mutta mutteri ei vaan avaudu. Olisiko jollain neuvoa tuon operaation tekemiseen?
Motissa tuntuu olevan muutenkin meno halut ihan päivästä kiinni välillä meno halut ovat laimeampia ja automaatti vaihtaa isommalle kaasu pohjassa jo 3600rpm. Silloin kun meno tuntuu maistuvan niin vaihto tapahtuu neljän tonnin yläpuolella.
ja menee tosiaan vika tilaan silloin tällöin.
nm. vittuuntunut
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa