1.9tdi kytkinpaketeista
Valvoja: ffp jäsenet
1.9tdi kytkinpaketeista
Onko kenelläkään kokemuksia kytkinpaketeista joissa mukana kiinteä vauhtipyörä 2-massan korvaamiseen?
Alkaa tympäistä tuo noitarummun kolina joka vain voimistuu kokoajan, valeolta saisi pakettia 450€ hintaan, borg&beck merkkistä 300€. Onko tällainen borg&beck minkaanlainen kytkin vai joutuneeko sen vaihtamaan vuoden päästä taas uudestaan?
Mukava olisi luotettava kytkin, josta ei tarvitsisi vähään toviin huolehtia.
Auto on ihan vakiotehoinen 1.9TDI PD 101hv, eikä tehonlisäystä ole ainakaan suunnitelmissa, mutta ei tarvitsisi ainakaan tuossa vielä luistaa.
Alkaa tympäistä tuo noitarummun kolina joka vain voimistuu kokoajan, valeolta saisi pakettia 450€ hintaan, borg&beck merkkistä 300€. Onko tällainen borg&beck minkaanlainen kytkin vai joutuneeko sen vaihtamaan vuoden päästä taas uudestaan?
Mukava olisi luotettava kytkin, josta ei tarvitsisi vähään toviin huolehtia.
Auto on ihan vakiotehoinen 1.9TDI PD 101hv, eikä tehonlisäystä ole ainakaan suunnitelmissa, mutta ei tarvitsisi ainakaan tuossa vielä luistaa.
Tuota viisivaihteisen 228mm kytkimen parantamista on käsitelty aika kattavasti tässä Variantclubin tuoreessa topikissa:
http://www.variantclub.fi/phpbb/viewtopic.php?t=10532
http://www.variantclub.fi/phpbb/viewtopic.php?t=10532
en kans, rupee luistamaan jo lastullakin luultavasti =( , tohon 450€ sais jo toimivankin paketin
Mikäs kokonainen ja asennusvalmis paketti olisi parempi tuossa hintaluokassa? Itsellänikin AFN:stä VP ja kytkin mäsä :(
Täytyisi siis olla täysin bolt-on setti jonka voisi viedä auton kera korjaamolle ja sanoa että saa asentaa :)
Itselläni on Borassa Saksan Ebaystä tilattu setti, joka sisälsi kiinteän vauhtipyörän, levyn, paineasetelman ja painelaakerin. Koko paketti kulkeutui kotiovelle asti alle 500 eurolla tuolloin. Samaa settiä ei näköjään enään tuolta saa (väri muuttunut paineasetelmassa ja hinta hieman noussut), mutta tässä linkki vastaavaan: http://cgi.ebay.de/Sport-Kupplung-VW-Bora-1-9-TDI-AGR-ALH-ATD-AXR-AHF-ASV-/170606725191?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item27b8f40847. Puolisen vuotta tuo on nyt ollut asennettuna, eikä ainakaan vielä ole mitään ongelmia ollut. Nuo luvatut tehonkestot voi kyllä olla hieman yliampuvat, mutta ainakin tuon pelkästään ohjelmalla piristetyn PD100 tehot on vielä kestänyt.
Nyt on Valeon paketti saatu alle, huomattavasti mukavamman tuntuinen paketti käytöltään kuin SRE-asetelmalla ja vr6 levyllä, tosin eihän se pitokaan liene samaa luokkaa.
Melko herkkiä särkymään nuo orkkiskytkinosat/vauhtipyörät. Reilut 20tkm sitten VV-autossa kytkin vaihdettu. nyt oli kaksoismassa aivan paskana sekä paineasetelma halki useammasta kohtaa. Tai sitten vaihdettu vain kytkinlevy, kukapa noista tietää..
Melko herkkiä särkymään nuo orkkiskytkinosat/vauhtipyörät. Reilut 20tkm sitten VV-autossa kytkin vaihdettu. nyt oli kaksoismassa aivan paskana sekä paineasetelma halki useammasta kohtaa. Tai sitten vaihdettu vain kytkinlevy, kukapa noista tietää..
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
Niin, siis halvalla siksi että on käytetty :D Kyseessä siis KCR boksi, tässä linkkiä http://www.kcr.se/render_page_vs.asp?pa ... icleid=421
Edit parempaa linkkiä http://www.kcr.se/render_homepage_fi.asp?pageid=1
Kyseinen kampe maksanut siis usemammanki vihreän setelin uutena...
Edit parempaa linkkiä http://www.kcr.se/render_homepage_fi.asp?pageid=1
Kyseinen kampe maksanut siis usemammanki vihreän setelin uutena...
Lainaus tuosta omasta linkistä ylempää: "The KCR boxes are connected with a plug-in cable kit between the ECU and the injectors and modify the injection timing." Onko tuo tosi, eli ruiskutuksen ajoitusta muka säätäis ? Evryhän huijaa käsittääkseni polttoaineen lämpötilaa... yhtäkaikki, melko kallis viritys verrattuna evryyn :d
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa