Näitä moottoreitahan on saksalainen valmistanut jo ihan hetken.
Kysymys piileekin siinä, mihin maahantuojan puhelinnumerossakin mentiin hiljaiseksi eikä osattu ensikädessä vastata:
Eli, onko saksalainen valmistanut konseptikoneensa kaikille valmistajille samoilla kiinnityksillä (koriin ja vaihdelaatikkoon) vai onko noita moottoreita tuotu eri tuotantolinjoilta, eri kiinnityksillä ulos? Jos ei niin mitkä poikkeaa jäljempänä mainitusta AFN:stä, ja jos niin pääpiirteittäin vastauksistakin olisi apua.
Tämä vain siksi, että oman audin (-97) 1.9tdi (81kW/110hv) sai 360tkm kohdalla tuomion, että lohko pitäisi laittaa vaihtoon ja jokapoika ei koneistakkaan uutta lohkoa autotallissaan, minä varsinkaan,
VAG 1.9 TDI lohkojen kiinnitykset
Valvoja: ffp jäsenet
-
- uusi tulokas
-
- uusi tulokas
Sehän tässä mysteeri onkin, ykkös- sylinterissä on järjettömän kokoinen naarmu, kynnenpaksuinen ja puristuspaineet on jotakuinkin mitättömät.
Muutoinhan tuo toimii ihan kuin pitääkin :)
edit:
Ja aina olen halunnu tehdä lohkosta grillin, kaasupolttimoita neljä ja kesäkeittiössä on toiselle kaasugrillille vielä tilaa.
Vaikkakin olisin mieluummin tehny V8 lohkosta grillin, niin tuo palveli liki 370tkm ja ansaitsee uuden käyttötarkoituksen.
Muutoinhan tuo toimii ihan kuin pitääkin :)
edit:
Ja aina olen halunnu tehdä lohkosta grillin, kaasupolttimoita neljä ja kesäkeittiössä on toiselle kaasugrillille vielä tilaa.
Vaikkakin olisin mieluummin tehny V8 lohkosta grillin, niin tuo palveli liki 370tkm ja ansaitsee uuden käyttötarkoituksen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”