Golf 2 mittaristo Caddyyn?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 74
- Liittynyt: 8.8.2007 10:39
Golf 2 mittaristo Caddyyn?
Saattais kuulua paremmin Sisusta-puolelle mutta kysytään täältä eka.
Tuli ostettua G2 GTD kiekkamittarilla varustettu mittaristo ja se kiinnostaisi sovittaa diesel-Caddyyn.
Löytyisikö täältä neuvoja & ohjeita?
Sen verran on tullut googlea käyteltyä että mahdollisesti johtosarja&sulakepesä pitäisi vaihtaa mutta se ei tällähetkellä ole ensimmäinen vaihtoehto.
Englanninkielisiltä sivuilta löytyy piuhojen katkaisu ja liitos-patentteja ja jossain olen nähnyt suomenkieliset sivut mutta niitä en nyt äkkiä löytänyt.
Tuli ostettua G2 GTD kiekkamittarilla varustettu mittaristo ja se kiinnostaisi sovittaa diesel-Caddyyn.
Löytyisikö täältä neuvoja & ohjeita?
Sen verran on tullut googlea käyteltyä että mahdollisesti johtosarja&sulakepesä pitäisi vaihtaa mutta se ei tällähetkellä ole ensimmäinen vaihtoehto.
Englanninkielisiltä sivuilta löytyy piuhojen katkaisu ja liitos-patentteja ja jossain olen nähnyt suomenkieliset sivut mutta niitä en nyt äkkiä löytänyt.
Ei siinä mitään sulaketauluja saati johtoja tarvi vaihdella. Mittaristo pitää olla vanhempaa mallia, eli kahdella liittimellä. Sitten ei muuta ku sovittelemaan, tuolla sivun puolivälin paikkeilla ohjeistusta touhuun. Ja aivan simppeli homma loppujen lopuksi.
Alkuperäisyysvouhottajillehan ei nuo johtosarjojen silpomiset sovi, mutta elämä on :)
Alkuperäisyysvouhottajillehan ei nuo johtosarjojen silpomiset sovi, mutta elämä on :)
-
- -
- Viestit: 74
- Liittynyt: 8.8.2007 10:39
Kiitoksia, dämn. mulla on vaan uudempi mittaristo joka on yhdellä liittimellä mutta kyllä sinne taitaa samat sähköt mennä.
Tuo ei ollut se sivusto mitä minä muistelin mutta hyväksi avuksi tuokin on.
Kun tässä tulee kelejä niin pitää kokeilla katkaista piuhat ja liitellä abicoilla. Näillä saa nopeasti kokeiltu ja/tai liitettyä takaisin jos homma menee reisille.
Jos jollakulla on tietoa G2 yksiliittimisen mittariston piuhoista, mikä on mikin, niin pistäkään viestiä.
MK1n piuhoista ja sulakkeista löytyy tietoa: http://www.vwcaddy.com/showthread.php?t=36532 ja http://www.vwgolfmk1.org.uk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=35549
Tuo ei ollut se sivusto mitä minä muistelin mutta hyväksi avuksi tuokin on.
Kun tässä tulee kelejä niin pitää kokeilla katkaista piuhat ja liitellä abicoilla. Näillä saa nopeasti kokeiltu ja/tai liitettyä takaisin jos homma menee reisille.
Jos jollakulla on tietoa G2 yksiliittimisen mittariston piuhoista, mikä on mikin, niin pistäkään viestiä.
MK1n piuhoista ja sulakkeista löytyy tietoa: http://www.vwcaddy.com/showthread.php?t=36532 ja http://www.vwgolfmk1.org.uk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=35549
-
- -
- Viestit: 74
- Liittynyt: 8.8.2007 10:39
Kiitos, tuohan oli hyvä sivu.
Jos joltakulta löytyy halvalla G2 yks-liittimiseen mittaristoon sopivaa johtosarjaa, eli tälläistä, niin tarjotkaa.
Jos joltakulta löytyy halvalla G2 yks-liittimiseen mittaristoon sopivaa johtosarjaa, eli tälläistä, niin tarjotkaa.
-
- -
- Viestit: 74
- Liittynyt: 8.8.2007 10:39
Nyt sain sitten tehtyä mittaristo-swäp omaan Caddyyn, eli vaihdoin 89-> GTD Golf 2 mittaristo Caddyyn.
Molemmat sekä Caddy että MK2 ovat yhdellä liittimellä ja täältä sivun alareunasta löytyi hyvät ohjeet
Muuten homma meni ok mutta lämmön merkkivalo lähtee vilkkumaan hyvinkin pian auton käynnistyksestä, lämmöt eivät kyllä mittarin mukaan nouse liikaa.
Eli kysymyksenä olisi notta mitä voisin kokeilla notta sais tuon vilkkumisen pois?
Ja hehkun merkkivaloa en saa palamaan, tuossa ohjeessa ei siitä ollut mainintaa joten osaisiko joku siihen sanoa jotain, tuo on kyllä pienempi murhe mutta olis kiva kun kaikki autossa toimisi.
Caddyn alkuperäisestä johtosarjasta jäi kytkemättä sini-vihreä piuha ja MK 2n johtosarjasta violetti pinni 7 sekä puna/valk pinni 2.
Molemmat sekä Caddy että MK2 ovat yhdellä liittimellä ja täältä sivun alareunasta löytyi hyvät ohjeet
Muuten homma meni ok mutta lämmön merkkivalo lähtee vilkkumaan hyvinkin pian auton käynnistyksestä, lämmöt eivät kyllä mittarin mukaan nouse liikaa.
Eli kysymyksenä olisi notta mitä voisin kokeilla notta sais tuon vilkkumisen pois?
Ja hehkun merkkivaloa en saa palamaan, tuossa ohjeessa ei siitä ollut mainintaa joten osaisiko joku siihen sanoa jotain, tuo on kyllä pienempi murhe mutta olis kiva kun kaikki autossa toimisi.
Caddyn alkuperäisestä johtosarjasta jäi kytkemättä sini-vihreä piuha ja MK 2n johtosarjasta violetti pinni 7 sekä puna/valk pinni 2.
-
- -
- Viestit: 74
- Liittynyt: 8.8.2007 10:39
Joo, heh.
Eli nesteet kyllä tsekattu pöntössä, on ehkä vähän liikaakin. Unohdin kanssa mainita notta tuo anturi on ennenkin herjaillut notta olisko vain sattumaa että olis mennyt juuri nyt sitten samaan aikaan lopullisesti hajalle?
Voikos tuota kokeilla miten? Esim nappaan piuhan pöntön päältä irti?
Eli nesteet kyllä tsekattu pöntössä, on ehkä vähän liikaakin. Unohdin kanssa mainita notta tuo anturi on ennenkin herjaillut notta olisko vain sattumaa että olis mennyt juuri nyt sitten samaan aikaan lopullisesti hajalle?
Voikos tuota kokeilla miten? Esim nappaan piuhan pöntön päältä irti?
-
- -
- Viestit: 74
- Liittynyt: 8.8.2007 10:39
Hehkun valon sain toimimaan, sekä Volkkaristit palstan neuvojen että omien testin perusteella. Caddyn piuhoissa sinivihreä oli hehkunvalon piuha ja pinni 20 MK2n johtosarjassa.
Ensimmäisessä johtosarjassa jolla kokeilin ei ollut kaikkia kytketty mutta kun aikani ihmettelin ja tsekkasin notta mittariston päässä liittimessä oli kytketty 2, 7-13, 16, 20-25 ja käyttämättä jäi 2,7,20,22 joten tästä oli helppo sitten kokeilla.
Tuo lämmön merkkivalo vielä herjaa joten jos siihen jotain neuvoa löytyisi...
Mittaristokin saattaa olla jo valmiiksi sökö mutta tämä vaihtoehto ei kyllä innostaisi pätkääkään...
Ensimmäisessä johtosarjassa jolla kokeilin ei ollut kaikkia kytketty mutta kun aikani ihmettelin ja tsekkasin notta mittariston päässä liittimessä oli kytketty 2, 7-13, 16, 20-25 ja käyttämättä jäi 2,7,20,22 joten tästä oli helppo sitten kokeilla.
Tuo lämmön merkkivalo vielä herjaa joten jos siihen jotain neuvoa löytyisi...
Mittaristokin saattaa olla jo valmiiksi sökö mutta tämä vaihtoehto ei kyllä innostaisi pätkääkään...
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
-
- -
- Viestit: 74
- Liittynyt: 8.8.2007 10:39
Nestepinnan piuhoja tuli yhdisteltyä eikä auttanut. Vaihdoin kaikenvaralta myös anturin, ei auttanut, en tosin uskonutkaan että siinä olisi voinut olla vika.
Prkele, oliskohan mittaristo(n) (tausta) rikki, ei kiinnostais kyllä pätkääkään :(
Eihän tuo vilkkuminen ajoa haittaa, vtuttaa vaan sitä katsella.
Prkele, oliskohan mittaristo(n) (tausta) rikki, ei kiinnostais kyllä pätkääkään :(
Eihän tuo vilkkuminen ajoa haittaa, vtuttaa vaan sitä katsella.
-
- -
- Viestit: 74
- Liittynyt: 8.8.2007 10:39
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa