2005-mallin Passat 1,9 TDI:n huoltovalon nollaus

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Lokotrack
uusi tulokas

2005-mallin Passat 1,9 TDI:n huoltovalon nollaus

ViestiKirjoittaja Lokotrack » 17.9.2009 12:40

Eli pystyykö tuon SERVICE NOW-ilmoituksen itse jotenkin kuittaamaan pois??? Ilmoittaa ilm. moottoriöljyn vaihtotarpeesta (longlife juttuja??) kun itse olen siihen ne nyt vaihtanut pari kertaa (15000 km välein). Mitään vikaa autossa ei ole eikä vikakoodejakaan näkynyt luettaessa...

dr_ink
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 17.9.2009 15:03

Ainakin Vag-comilla onnistuu. Kannattaa samalla muuttaa auto ei longlifeksi jos et longlife ohjelmaa noudata.

Micco
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Micco » 18.9.2009 15:26

"Huoltovälin osoitinta nollatessasi pidä nopeusmittarin vieressä sijaitsevaa välimatkamittarin nollausnupppia painettuna ja kytke samalla sytytysvirta päälle. Vapauta nollausnuppi sytytysvirran kytkemisen jälkeen. Ellei näyttöruudulla nyt näy se huolto jonka haluat nollata ("Service oil" tai "Service INSP"), paina nollausnuppia uudelleen. Käännä käyntinopeusmittarin vieressä sijaitsevaa
digitaalikellon asetusnuppia myötäpäivään, jolloin näyttöruudulle tulee "Servce ..." Jos autossa on analoginen kello, täytyy kellon asetusnuppia vetää ulos. Katkaise sytytysvirta. Huoltovälin osoitin on nyt nollattu."

Noin se nollaantuu mittaristosta 15tkm huoltovälille. Ainakin vähän vanhemmissa vageissa.

Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”