Ei viitsisi ahdinta ihan suin päin lähteä tilaamaan, varsinkin kun tietämys niistä on varsin puuttellista, joten kysytäänpä neuvoa paremmin asiasta perillä olevilta. Eli mitä ahdinta mestarit suosittelee 2.5 litraiseen portteriin, johon löytyy 151hp mallin pako ja imusarja, isompi keulalle asennettava cooleri ja avarampi putkisto. Tehotavoite mielellään 170-200hp. Tarkoitus ei myöskään ole hukata tähän isompaan turboon tuhansia euroja.
Mikä tuo laippa on malliltaan, joka AXG (151hp) moottorisen pakosarjassa on?
Ja jos jolla kulla nyt hyllyn päällä pölyyntyy tähän mahdollisesti sopiva ahdin, niin privalla saa tarjota. Käytettykin siis kelpaa mainiosti, kunhan on ehjä.
Mikä isompi ahdin T4:seen, 2.5 tdi 102hp
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
150hv mallin imusarja on kyllä paljon huonompi kuin 102hv:n vakio... Naurettava kötöstys. Pikkujutulla tuo 102hv sarja tuntuu toimivan ihan ok, tosin parempiakin löytyy... ;)
gt2260v on varmaankin melko ultimate ahdin tuohon. Tuollaisen itsekkin pistäisin, jos tehotavoitteet olisivat edes kohtuulliset. Volvolandian naku-osastosta löytyy resepti 250 heppaiseen 2.5TDI:hin. Pikkumodauksilla tuosta ottaisi jokusen hepan enemmänkin, mutta se on taas auton omistajan asia se. :)
gt2260v on varmaankin melko ultimate ahdin tuohon. Tuollaisen itsekkin pistäisin, jos tehotavoitteet olisivat edes kohtuulliset. Volvolandian naku-osastosta löytyy resepti 250 heppaiseen 2.5TDI:hin. Pikkumodauksilla tuosta ottaisi jokusen hepan enemmänkin, mutta se on taas auton omistajan asia se. :)
Tuo olikin hämmentävä tieto, että vakio imusarja on parempi kuin 150hv mallin. Mitä pientä tuolle vakiolle imusarjalle sitten voi ja pitäisi tehdä?
Kaikki pikkumodaukset ovat mahdollisia, kunhan paketista saa normaali ajossa hyvin toimivan ja kohtuu kestävän paketin. Toisin sanoen ei siitä haittaa ole jos tehoa tuleekin yli 200hv, joten kerro ihmeessä lisää. :)
Auto on siis -99 ACV. Kuinka simppelisti tuo vnt ohjaus tuollaiseen on tehtävissä? Missä kohtaa vakio suuttimista muuten loppuu tuotto?
Kaikki pikkumodaukset ovat mahdollisia, kunhan paketista saa normaali ajossa hyvin toimivan ja kohtuu kestävän paketin. Toisin sanoen ei siitä haittaa ole jos tehoa tuleekin yli 200hv, joten kerro ihmeessä lisää. :)
Auto on siis -99 ACV. Kuinka simppelisti tuo vnt ohjaus tuollaiseen on tehtävissä? Missä kohtaa vakio suuttimista muuten loppuu tuotto?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] ja 12 vierailijaa