1.9TD viritys ja caddyn katsastus!?
Valvoja: ffp jäsenet
1.9TD viritys ja caddyn katsastus!?
hallelujaa..
nakkasin tossa oman koslan keulille 1.9TD koneen, siinä kiinni KKK24 ahdin ja 1.6TD pumppu missä se ahdonalainen syöttö sydeemi löytyy.. kohtuu kokoinen cooleri on jo keulilla.. PP diesel on ton pumpun huoltanu ja karanmuokkaillu..
vakio nestepää.. ahtoja 1.4.. putki on 2.5" downpipe ja suoraa 2.5" perille asti
ja tarttis saada vielä vähän kulkemaanki tuo auto.. tuntuu nyt ainaki melko nuhaselta..
saako tohon kulkuja lisää ilman että ahdinta tarttee heti vaihtaa?
mikä ois järkevin? isompaa nestepäätä? suuttimia?
"voima savua" ei ei kyl tule oikeestaan ollenkaan putkesta, onkohan tuo säädetty sit valmiiks savun rajamaille? vai pitäskö vähä syöttöä käydä kääntään lisää!?!?
eli eli... mihin heppoihin asti tolla vakionestepäällä ja KKK24 ahtimella pitäs päästä? tai jos nestepään vaihtaa niin mihin 10? 11? ja mihin asti sen jälkeen tuo KKK24 riittää?
kiitoksia taas jo etukäteen diesel tietäjille vastauksista :D
nakkasin tossa oman koslan keulille 1.9TD koneen, siinä kiinni KKK24 ahdin ja 1.6TD pumppu missä se ahdonalainen syöttö sydeemi löytyy.. kohtuu kokoinen cooleri on jo keulilla.. PP diesel on ton pumpun huoltanu ja karanmuokkaillu..
vakio nestepää.. ahtoja 1.4.. putki on 2.5" downpipe ja suoraa 2.5" perille asti
ja tarttis saada vielä vähän kulkemaanki tuo auto.. tuntuu nyt ainaki melko nuhaselta..
saako tohon kulkuja lisää ilman että ahdinta tarttee heti vaihtaa?
mikä ois järkevin? isompaa nestepäätä? suuttimia?
"voima savua" ei ei kyl tule oikeestaan ollenkaan putkesta, onkohan tuo säädetty sit valmiiks savun rajamaille? vai pitäskö vähä syöttöä käydä kääntään lisää!?!?
eli eli... mihin heppoihin asti tolla vakionestepäällä ja KKK24 ahtimella pitäs päästä? tai jos nestepään vaihtaa niin mihin 10? 11? ja mihin asti sen jälkeen tuo KKK24 riittää?
kiitoksia taas jo etukäteen diesel tietäjille vastauksista :D
Viimeksi muokannut iikka, 4.7.2009 22:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
http://www.ffp.fi/bb/search.php
http://www.holysmoke.fi/forum/search.php
tuonne kun lykkäät hakusanaksi aaz tai 1.9td niin löytynee juttua aika paljon
http://www.holysmoke.fi/forum/search.php
tuonne kun lykkäät hakusanaksi aaz tai 1.9td niin löytynee juttua aika paljon
olet jo käyny katsatus lapun hakeen,(alle 114hv) paperi todisteeksi niin saat läpi. jarrut on kaikissa caddyissä samat niin ei tarvi huolehtia niistä.
e.....
e2. MJF korjaili
e.....
e2. MJF korjaili
Viimeksi muokannut Mazaman, 5.7.2009 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 74
- Liittynyt: 8.8.2007 10:39
Taitaa katsastuspaikoissa olla eroja, mulla riitti:
- VWn maahantuojalta räjäytyskuvat jarruista että olivat kaikissa Caddyissä samanlaiset.
- Teholappu 66kw, luottivat miehen sanaan kun sanoin että tehokkain kone näissä on juuri tuo 1.8i 95hv. Tosin muistin notta teho olisi ollut 90hv.
- Teholapussa olisivat kaivanneet merkintää turbon merkistä ja ahtopaineesta millä teho oli saavutettu.
- VWn maahantuojalta räjäytyskuvat jarruista että olivat kaikissa Caddyissä samanlaiset.
- Teholappu 66kw, luottivat miehen sanaan kun sanoin että tehokkain kone näissä on juuri tuo 1.8i 95hv. Tosin muistin notta teho olisi ollut 90hv.
- Teholapussa olisivat kaivanneet merkintää turbon merkistä ja ahtopaineesta millä teho oli saavutettu.
siinäkin taas jeesustelua aiheesta
e. kyllähän ne saattaa konttorilla kattoo onko vastaavia koneenvaihtoja tehty. kysymällä selviää tietysti parhaiten
e. kyllähän ne saattaa konttorilla kattoo onko vastaavia koneenvaihtoja tehty. kysymällä selviää tietysti parhaiten
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa