HELP,transporterin jakopää

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

roadrunner65
-
Viestit: 7
Liittynyt: 18.6.2009 6:50

HELP,transporterin jakopää

ViestiKirjoittaja roadrunner65 » 18.6.2009 7:08

Vaihtelin transun jakopää hiluja ohjeiden mukaan,jako kohdillaan mutta pumpun pyörä ei,siinä on pieni merkkilovi,mihinkä päin sen pitäisi osoittaa niin kuin kellonaikaa,vai onko muuta konstia,auto ei lähe käyntiin,kyseessä 1,9 l Diesel

leinoan
-
Viestit: 756
Liittynyt: 2.4.2004 21:13

ViestiKirjoittaja leinoan » 18.6.2009 8:01

yks kuutosessa on ainakin pumpun pyörällä kohdistusreikä johon laitetaan erikoistyökalu sopiva hylsy tms ja pumppu osuu väkisin paikalleen...

vaggine
-
Viestit: 545
Liittynyt: 20.4.2006 20:08

ViestiKirjoittaja vaggine » 18.6.2009 9:36

Ei muuta kun hihna löysälle ja pumppu oikeaan kohtaan. Se ei todellakaan lähde käymään, jos on hampaankin pielessä.

Kun sen saa kohdalleen ja auton käymään, voi pumppua kääntämällä hoitaa lopullisen hienosäädön.

roadrunner65
-
Viestit: 7
Liittynyt: 18.6.2009 6:50

ViestiKirjoittaja roadrunner65 » 18.6.2009 11:02

mutta mikä on oikea kohta kellotaululla,siinä on merkkilovi,,lisäksi vaihdelaatikon puoleisessa päässä vauhtipyörässä on uloke,eikä lovi,mitkä pitäisi kohdistaa kampiakselilta,ja lisäksi niitä on kaksi uloketta

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 18.6.2009 17:00

http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=64353
http://www.vwdieselparts.com/injtim.htm

Omassa t4 meni n.10mm tappi/lukitus pumppuun, ei silloin merkeillä väliä, ja lähti aina käyntiin, hienosäädön vaatii lisäksi.

roadrunner65
-
Viestit: 7
Liittynyt: 18.6.2009 6:50

ViestiKirjoittaja roadrunner65 » 18.6.2009 17:31

ok,mutta kytkinkopan päästä ei löydy vauhtipyörästä lovea,enkä saa enää jakoa kohdilleen,jakopään puolella on uloke, ,grrrrrrrr

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 18.6.2009 19:12

Saa kohdalleen, ota venttiilikoppa pois, ykkösen nokat pystyyn, ykkösen suutin pois ottamalla 27mm pitkällä hylsyllä katsomalla/koittamalla mäntä ylös ja merkkaa vauhtipyörään merkki vastaisuuden varalle.

roadrunner65
-
Viestit: 7
Liittynyt: 18.6.2009 6:50

ViestiKirjoittaja roadrunner65 » 19.6.2009 11:24

no joo niinhän sen saa tietysti,kun vaan olis semmonen hylsy?,j a sitten vielä pumpun pyörä,eikös kääntelemällä saa lähelle,että ykkösputkesta tulee löpöö virta päällä?

Sleeper^
-
Viestit: 525
Liittynyt: 20.8.2005 19:39

ViestiKirjoittaja Sleeper^ » 19.6.2009 11:59

Ei sieltä löpöä tuu virta päällä, pumpunhan pitää pyöriä jotta ainetta tulee.

roadrunner65
-
Viestit: 7
Liittynyt: 18.6.2009 6:50

ViestiKirjoittaja roadrunner65 » 19.6.2009 12:21

pumppuhan pyörii kun sitä pyöritetään ja näky ruikkasevan yhdes kohtaa,bueno...

roadrunner65
-
Viestit: 7
Liittynyt: 18.6.2009 6:50

ViestiKirjoittaja roadrunner65 » 19.6.2009 19:21

Kiitos neuvoista,kone toimii.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa