Garrett GT 42 1549P vnt ahdin ja 1,9 AAZ?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

nangkang
-
Viestit: 6
Liittynyt: 14.11.2006 18:05

Garrett GT 42 1549P vnt ahdin ja 1,9 AAZ?

ViestiKirjoittaja nangkang » 4.3.2007 22:25

Uskaltaakohan tuota vnt ahdinta laittaa AAZin jatkoksi vai napsuuko kiertokanget poikki?? onko kokemuksia??

Mr.Crossfire
-
Viestit: 776
Liittynyt: 7.8.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Mr.Crossfire » 4.3.2007 22:30

Saat laittaa jonkin verran muutakin palikkaa siihen koneeseen ennen kuin sieltä kanget poikki menee.

nangkang
-
Viestit: 6
Liittynyt: 14.11.2006 18:05

ViestiKirjoittaja nangkang » 4.3.2007 22:37

pumppu pitäs rakennella uudestaan ja ISO cooleri keulalle. putkisto menee uusiksi ja saapa nähdä miten kytkin pitää...

Mr.Crossfire
-
Viestit: 776
Liittynyt: 7.8.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Mr.Crossfire » 5.3.2007 1:15

Kytkin ei tule pitämään. Mitähän nuo isot pojat on puhunu kangille kestoa? Jos sanon 400Nm en varmaan ihan kovasti valehtele.

nangkang
-
Viestit: 6
Liittynyt: 14.11.2006 18:05

ViestiKirjoittaja nangkang » 5.3.2007 20:51

joo täytys jostaki kehitellä sellanen suht. edullinen kytkinlevy/asetelma ratkasu. teho tavoite ois jossaki 130hv. kyllä mulla tarkotus olis pitää se vääntö jollaki keinolla tuossa max 250-300kn. taidan alkaa tuossa viikonloppuna kokeileen sitä vnt:tä paikalleen... jos hajoaa niin joskushan ne oppirahat täytyy maksaa :)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa