automaatti ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
automaatti ongelma
elikkäs tämmönen vika ilmeni automaatti laatikossa laittaa vaihteen p-asentoon niin keppi on p-asennos mutta mittari näyttää R-asentoa onkohan kellään ollut moista vikaa . ja toinen vikakooditesteri näyttää vika koodia 17958 elikkä charge pressure deviation. mitähän mahtaa tarkoittaa. auto on passat 1.9 tdi vuosimallia 2000
Onko pelkästään näyttövika vai jääkö pykäläkin päälle?
Tuosta vikakoodista... Näyttäis pikaisen searchin perusteella 179-alkuiset koodit viittaavan turboon/ahtoihin liittyviin juttuihin, tosin ihan samaa vikakoodinumeroa en nyt mistään löytänyt (enkä muutenkaan niistä mitn tiedä, mutta charge pressure deviation = ahtopaine-ero; kertoiko vikaluku onko positiivinen vai negatiivinen ero?). Yleisimmät viittaukset N75, ahto/alipainevuodot, maffi, sekä sitten oikeastaan kaikki ilman/kaasujen kierroissa olevat rekkulat.
Tuosta vikakoodista... Näyttäis pikaisen searchin perusteella 179-alkuiset koodit viittaavan turboon/ahtoihin liittyviin juttuihin, tosin ihan samaa vikakoodinumeroa en nyt mistään löytänyt (enkä muutenkaan niistä mitn tiedä, mutta charge pressure deviation = ahtopaine-ero; kertoiko vikaluku onko positiivinen vai negatiivinen ero?). Yleisimmät viittaukset N75, ahto/alipainevuodot, maffi, sekä sitten oikeastaan kaikki ilman/kaasujen kierroissa olevat rekkulat.
automaatti
jää pykälä kans päälle mutta kun keppiä työntää vähän eteenpäin silloin p-menee päälle mutta heti kun päästää kepistä irti niin pakki menee taas päälle
Vika voi yksinkertaisuudessaan olla vaihteenvalitsimen kiinnikkeessä esim., niitä on lukemani mukaan ainakin joistain VAGeista murtunut. Tällöin vaihde ei välttämättä löydy ihan justiinsa oikeasta paikkaa.
Eli tsekkaisin tuohon keppiin liittyvät osat, mikä nyt ei tietenkään ole ihan yksinkertaisimpia hommia.
Miten kaavion toinen ääripää, eli onko se nyt kakkosvaihde, meneekö keppi sinne kakkoselle saakka vai jääkö vähän vajaaksi?
Eli tsekkaisin tuohon keppiin liittyvät osat, mikä nyt ei tietenkään ole ihan yksinkertaisimpia hommia.
Miten kaavion toinen ääripää, eli onko se nyt kakkosvaihde, meneekö keppi sinne kakkoselle saakka vai jääkö vähän vajaaksi?
laatikko
välillä toimii ihan moitteettomasti ja välil ei .juu ääripää ei kyllä kans toimi silloin kun se temppuilee. huomen pitäs avata ja katsoa. selvisi muutentuo vikakoodi oli ahtopaineen säädin sökö ihme jos oli vähän tehoton huomenna myös sen kimppuun ja vaihdan samalla alipaineletkut uusiin
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa