Eli onko power dieselin 85kw se tehokkain kone vakiona ja ilmeisesti se sisältää sen kuudennen vaihteen. Onko kestävyydessä eroa jos on esim. 90hv rakennettu saman tehoinen kuin esim. tuo powerdieselin kone. Rupeaako lastutettu(tehokkain) pwd kone olemaan jo niin tehokas että jos ennemmän laittaa niin huomaa osien nopeampana hajoamisena,tieysti jokainen auto on yksilö, eikä niihin ole luottamista:)
Sitten golf 4 tyyppivikoja ja etenkin tdi mallien,mitä kannattaa katsoa autoa ostaessa? onko vuosimallien välillä 1998-2005 tehty parannuksia uudempiin? kaikki muukin tieto kiinnostaa.
Golf 4 tdi teho tietoja ja tyyppivikoja,kiitos.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 90
- Liittynyt: 18.3.2004 20:33
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
-
- -
- Viestit: 31
- Liittynyt: 23.10.2006 21:10
AJM myllyissä 2001 vuosimallin autossa on tuo parempi kansipahavi laitettu. Sitte remmin vaihtoväli on se 90 tkm aikasemman 60 tkm. Mun auton huoltokirjassa lukee kylläkin tuo vanha 60 tkm mutta se ei pidä paikkaansa.
Tyyppivikojahan on, niinku autoissa usein on =)... Kytkin, ilmamassamittarit, sähköikkunoissa ongelmia, taka-akselin puslat(jos öljytäytteiset) yms.
Tuolta löytyy jotain tietoa kolffien tekniikasta/ varusteista: www.doppelwobber.de
Tyyppivikojahan on, niinku autoissa usein on =)... Kytkin, ilmamassamittarit, sähköikkunoissa ongelmia, taka-akselin puslat(jos öljytäytteiset) yms.
Tuolta löytyy jotain tietoa kolffien tekniikasta/ varusteista: www.doppelwobber.de
-
- -
- Viestit: 90
- Liittynyt: 18.3.2004 20:33
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 25
- Liittynyt: 23.7.2003 12:31
Huonomaineisella AJM-tekniikalla päästelly nyt 28 tkm (total 198tkm) , listaan mahtuu vaan kansipoka ja pakollinen MAF. Kansipokaan vaikutti myös oma tyhmyys - ei voinu uskoo että +30 ºC lämpötilassa tolkuttoman kokosen kärrin vetäminen 5:lla ei välttämättä oo kovin järkevää, kone ku ei puutunu laisinkaan...
Kuuslovisella askilla varustettuna motarinopeuksissakin varsin maltilliset karvan päälle 2200 rpm, joten paitsi korville miellyttävämpää, myös taloudellisuutta petraava (5. vaihde, sama nopeus ~2600 rpm). Tietty tuohon taloudellisuuteen vaikuttaa melkosesti käytössä oleva rengastus...
Kuuslovisella askilla varustettuna motarinopeuksissakin varsin maltilliset karvan päälle 2200 rpm, joten paitsi korville miellyttävämpää, myös taloudellisuutta petraava (5. vaihde, sama nopeus ~2600 rpm). Tietty tuohon taloudellisuuteen vaikuttaa melkosesti käytössä oleva rengastus...
Itsellä tuo 110hv AHF moottori, hyvin on pelittänyt ja joka paikkaan on mukavasti kerennyt. 29 000km jälkeen kultus on 5.27l/100km.
Vikoja ei pahemmin ole ollut, airbagi valo kummitellut, pyyhkijän "varret" hiukan narisee ja kun näin tapahtuu CRC korjaa tilanteen, tuulilasi vaihdettu uuteen. vanhasta golffista 1.6i "99" vaihdettiin jotkut puslat eteen ja kerran sivulasi tippui oven sisään kun sen avasin.
Jälkiasennettu eber ja vakionopeudensäädin. Mukavia herkkuja...
Alusta K.W -35mm+ Gti iskarit ja kesäpyörät 17" 235/45, Nokian Nrzi
Ei liian kova alusta jos hyvät tiet.
Ainoa haittapuoli on kova meteli jos vauhti ylittää 140 km/h tätä on tullut harrastettua kun kuljin hommiin helsinkiin aamuyöstä
Autoa ei ole lastutettu, koska tällä laitteella olisi tarkoitus ajaa todella paljon metrejä, ja jostain luin et lastutus vähentää moottorin ikää 10-15%
Mitään erityistä en kyllä osaa IV:stä sanoa kun autoa olet katsomassa, yleiset jutut + itse olen aina kysellyt kylmäkäynnityksistä kun se sitä moottoria ´varmaan pahiten rasittaa
Vikoja ei pahemmin ole ollut, airbagi valo kummitellut, pyyhkijän "varret" hiukan narisee ja kun näin tapahtuu CRC korjaa tilanteen, tuulilasi vaihdettu uuteen. vanhasta golffista 1.6i "99" vaihdettiin jotkut puslat eteen ja kerran sivulasi tippui oven sisään kun sen avasin.
Jälkiasennettu eber ja vakionopeudensäädin. Mukavia herkkuja...
Alusta K.W -35mm+ Gti iskarit ja kesäpyörät 17" 235/45, Nokian Nrzi
Ei liian kova alusta jos hyvät tiet.
Ainoa haittapuoli on kova meteli jos vauhti ylittää 140 km/h tätä on tullut harrastettua kun kuljin hommiin helsinkiin aamuyöstä
Autoa ei ole lastutettu, koska tällä laitteella olisi tarkoitus ajaa todella paljon metrejä, ja jostain luin et lastutus vähentää moottorin ikää 10-15%
Mitään erityistä en kyllä osaa IV:stä sanoa kun autoa olet katsomassa, yleiset jutut + itse olen aina kysellyt kylmäkäynnityksistä kun se sitä moottoria ´varmaan pahiten rasittaa
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa