1999 81kw Passatin (AFN) ilmamassamittari
Valvoja: ffp jäsenet
1999 81kw Passatin (AFN) ilmamassamittari
Eli passaako tuohon muu kuin alkuperäinen? Alkuperäinen on ilmeisesti bocsh(en ole kattonu sori :) ) tuntuu että saattaa olla mittarin vaihdon aika.
Vakioautossa molemmat toimii ihan hyvin niin kauan kun toimii. Mersun Pierburg (osanumero tuossa vähän ylempänä) antaa omassa -98 AFN Passatissa hiukan pienempiä lukemia ainakin alakierroksilla, ominaisuus jota voi käyttää vaikka väännön rajaamiseen. Nyt isolla maf-rungolla taas volkkarin maf on parempi.
Uusien anturien hintaero on nykyään niin pieni että helposti marssisin ihan sen 2 vuoden takuun vuoksi volkkarikauppaan. Mutta multa löytyy vähän käytetty ja varmasti toimiva mersun maf jos on tarvis.
Uusien anturien hintaero on nykyään niin pieni että helposti marssisin ihan sen 2 vuoden takuun vuoksi volkkarikauppaan. Mutta multa löytyy vähän käytetty ja varmasti toimiva mersun maf jos on tarvis.
Itsellä on kyllä hyvät kokemukset ton Boschin korvaamisesta Pierburgilla. Alkuperäinen Maf oli numeroilla 0 280 217 121 / 06A 906 461 ja tilalle tuli Motonetistä mersun Pierburg motonetin numerolla 28-3262.
Alkuperäinen oli 180 ajettu ja teho oli jo vähän ailahteleva. Nyt Pierburgilla ei väännä yhtä paljoo tossa 2000 kierroksen tietämillä, mutta tuntuisi että kaikki väännöt on käytössä tosta 2200 paikkeilta alkaen. Paljon mielekkäämpi ajaa ainakin näin talvikelissä. Yläkierroksille tuli kivasti lisää tehoja kun vanhalla ei ilman evryä meinannu kiertää kone yli 4000 kierrosta. Nyt menee nätisti rajoittimelle asti.
Toivottavasti kyseinen maffi toimii vielä isompien suuttimien kanssa. Pikapuoliin pitäisi saada kokemuksia miten pelaa racejen kanssa.
Alkuperäinen oli 180 ajettu ja teho oli jo vähän ailahteleva. Nyt Pierburgilla ei väännä yhtä paljoo tossa 2000 kierroksen tietämillä, mutta tuntuisi että kaikki väännöt on käytössä tosta 2200 paikkeilta alkaen. Paljon mielekkäämpi ajaa ainakin näin talvikelissä. Yläkierroksille tuli kivasti lisää tehoja kun vanhalla ei ilman evryä meinannu kiertää kone yli 4000 kierrosta. Nyt menee nätisti rajoittimelle asti.
Toivottavasti kyseinen maffi toimii vielä isompien suuttimien kanssa. Pikapuoliin pitäisi saada kokemuksia miten pelaa racejen kanssa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa