Pienen Maffin ongelmat ja kestävyys viritettäessä

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

Pienen Maffin ongelmat ja kestävyys viritettäessä

ViestiKirjoittaja LTR » 22.10.2006 22:44

Eli Itselläni ja muutamilla muilla kenen autojen kanssa olen ollut tekemisissä on tullut nyt tietyn rajan ylityttyä ongelmia vastaan pikkurunkoisen maffin kanssa.

Olen itseltäni hajoittanut kolme kappaletta antureita ja luulen ettei enää mene osa takuuseen noin vain. Vaikka voihan olla että jokainen on ollut viallinen jo ostettaessa..

Eli kunnon rupeaman jälkeen uudenkin maffin antavat arvot putoavat n.980 - 900 välille ja tästä seuraa taas se että hätäytyneitä miehiä manailee mitäs nyt tuli rikottua.. koskaan kun ei voi olla varma tuli koneet tehtyä kuinka hyvin tahansa..

Ideoita ongelman ratkaisuun?

ainakaan 1.70-1.85bar paineelle mentäessä ei runko vielä aiheuta niin suurta ahdistusta oikein sijoitettuna että sitä siksi pitäisi vaihtaa esim. isorunkoinen tilalle...

Visioita mikä moisen häiriötoiminnan aiheuttaa?

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 23.10.2006 20:35

Ja lisäkysymyksenä vielä tietäville joita varmasti täältä löytyy on että mitkä ovat halkaisijat "pienelle" ja "isolle" sekä V6 tdi:n maffin rungolle?

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 24.10.2006 20:01

Ootko kokeillut Pierburgin maffia vai onko noi kaikki ollu Boschin tekeleitä?

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 24.10.2006 21:15

pierburgia on koitettu pariakin mallia mutta niillä ei ole saatu auto toimimaan muuten.. varmastikkin taidon puute;)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa