Eli Itselläni ja muutamilla muilla kenen autojen kanssa olen ollut tekemisissä on tullut nyt tietyn rajan ylityttyä ongelmia vastaan pikkurunkoisen maffin kanssa.
Olen itseltäni hajoittanut kolme kappaletta antureita ja luulen ettei enää mene osa takuuseen noin vain. Vaikka voihan olla että jokainen on ollut viallinen jo ostettaessa..
Eli kunnon rupeaman jälkeen uudenkin maffin antavat arvot putoavat n.980 - 900 välille ja tästä seuraa taas se että hätäytyneitä miehiä manailee mitäs nyt tuli rikottua.. koskaan kun ei voi olla varma tuli koneet tehtyä kuinka hyvin tahansa..
Ideoita ongelman ratkaisuun?
ainakaan 1.70-1.85bar paineelle mentäessä ei runko vielä aiheuta niin suurta ahdistusta oikein sijoitettuna että sitä siksi pitäisi vaihtaa esim. isorunkoinen tilalle...
Visioita mikä moisen häiriötoiminnan aiheuttaa?
Pienen Maffin ongelmat ja kestävyys viritettäessä
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa