Tarkastin ahdot --> ok.
MAF loggaus antoi tulokseksi 850 sinne reiluun 3500rpm:n paikkeille saakka, sitten alkoi tippumaan pikku hiljaa pysyen yli 800 kuitenkin 4000rpm:ään johon lopetin mittailut.
Sellainen muistikuva olisi, että olisi aiemmin pysynyt koko vedon 850:ssa. Olisiko se kuitenkin nyt menossa?
Sitten olen viime aikoina kuullut kilinää/helinää (ihan kuin joku irti) autosta kun on sopivasti sattunut ajamaan räppänä auki jonkun seinän vierestä ja on kuoppa vielä ollut matkalla. Katilla maha sekaisin vai miten irtoinainen roju katin sisällä ääntelee?
Ongelmana on siis se, että mielestäni ei väännä entiseen tyyliin ja yläkierroksilla todella laiska. Viitosella ylämäkeen mittarinopeudesta about sata, ei lähde kiihtymään.
AHUssa ei taas kaikki tehot tallella
Valvoja: ffp jäsenet
Tuota katalysaattoria olen monet kerrat miettinyt. Näyttää vaan niin kakkahommalta irroittaa se kun on siellä moottoritilassa, pitäis päästä johonkin nosturin päälle.
Katsastuskin olisi taas vuodeksi ja kolmeksi kuukaudeksi ok, joten sen puolesta ei tarttis pelätä inssin huomaavan mahdollisesti äänistä ettei kattia ole.
Tutkailin eilen/tänään oikein tuota käytöstä, niin 1-3 vaihteilla kaikki tuntuisi olevan kotona niin kuin pitää mutta nelosella ja vitosella meno on jotenkin vaivalloista.
Katsastuskin olisi taas vuodeksi ja kolmeksi kuukaudeksi ok, joten sen puolesta ei tarttis pelätä inssin huomaavan mahdollisesti äänistä ettei kattia ole.
Tutkailin eilen/tänään oikein tuota käytöstä, niin 1-3 vaihteilla kaikki tuntuisi olevan kotona niin kuin pitää mutta nelosella ja vitosella meno on jotenkin vaivalloista.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa