Katsoin äsken VAG-COM.illa suuttimien arvoja 1-3 pyttyjen kohdalla ne näyttivät -0,1/+0,2 mutta 4. pytyn kohta oli tyhjä?
Tietääkö joku mikä mahtaa mättää ja olisko tossa syy kun auto savuttaa aika reilusti?
Suutimien korjausarvoja?
Valvoja: ffp jäsenet
Ok.
Kiitokset Hatemille!
Nyt täytyy jatkaa savutuksen aiheuttajan etsimistä..
Eli päästöistä ei tule pääsemään enää läpi niin rankkaa mustaa savua puskee.
Kulku puoli on muuten kunnossa mutta vällillä ohitus tilanteissa putoaa ahdot pois, eli N.75venttiili alkaa olemaan tiensä päässä. (voisko toi aiheuttaa savua mittauksessa).
Nyt täytyy jatkaa savutuksen aiheuttajan etsimistä..
Eli päästöistä ei tule pääsemään enää läpi niin rankkaa mustaa savua puskee.
Kulku puoli on muuten kunnossa mutta vällillä ohitus tilanteissa putoaa ahdot pois, eli N.75venttiili alkaa olemaan tiensä päässä. (voisko toi aiheuttaa savua mittauksessa).
Porukoiden Vw Passat Variant 130TDI 4Motion -04, AVF-kone, ajettu nyt. n. 114tkm. kävi tuossa eilen Oulun Pörhöllä huollossa, kun nykähtelee vähän väliä tasaisella ~80km/h vauhdilla ajettaessa. Vika on ollut alusta lähtien. Huollossa sitten katsottiin etummaisen vetoakselin suojakumien vaihdon yhteydessä nyt vasta ( 2v päästä...) suuttimien korjausarvot, jotka olivat seuraavanlaiset:
1. -0,3
2. +1,5
3. -0.4
4. -0.6
Tämän mukaan 2. suutin taitaa olla syynä tuohon nykimiseen, pitääkö paikkaansa vai pitääkö vaatia jotain muuta? Ohjelmapäivitystä ei ole saatavilla. Uusi huolto on varattuna 2 viikon päähän, tämän 2. suuttimen toiminta tarkastetaan ja samalla myös puristuspaineet. Takuuseen menee, koska on ilmoitettu aikoja sitten.
Sen verran mitä olen porukoiden kanssa keskustellut asiasta, ovat vahvasti sitä mieltä, että auto on laitettava kuntoon. Onneksi asiasta on huomautettu jokaisen huollon kohdalla, papereissa on merkintä ja ilmoitettiin nykimisestä jo uutena.
Löytyisikö neuvoja asian hoitamiseen?
1. -0,3
2. +1,5
3. -0.4
4. -0.6
Tämän mukaan 2. suutin taitaa olla syynä tuohon nykimiseen, pitääkö paikkaansa vai pitääkö vaatia jotain muuta? Ohjelmapäivitystä ei ole saatavilla. Uusi huolto on varattuna 2 viikon päähän, tämän 2. suuttimen toiminta tarkastetaan ja samalla myös puristuspaineet. Takuuseen menee, koska on ilmoitettu aikoja sitten.
Sen verran mitä olen porukoiden kanssa keskustellut asiasta, ovat vahvasti sitä mieltä, että auto on laitettava kuntoon. Onneksi asiasta on huomautettu jokaisen huollon kohdalla, papereissa on merkintä ja ilmoitettiin nykimisestä jo uutena.
Löytyisikö neuvoja asian hoitamiseen?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa