2.0 TDI tehot hävisi
Valvoja: ffp jäsenet
2.0 TDI tehot hävisi
Normaali kiihdytys motarille ja yhtäkkiä tehot hävisi. Yli 2000rpm kone hyytyi täysin. Kevyesti kaasuttamalla pääsi kotiin. Sammutin auton pariksi minuutiksi ja sen jälkeen kulkee normaalisti !
Onko tietoa mikä voi tällaista aiheuttaa? Maf vaihtoon?
Auto on Golf V 2.0 TDI.
Onko tietoa mikä voi tällaista aiheuttaa? Maf vaihtoon?
Auto on Golf V 2.0 TDI.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
.
Jos on takuu voimassa, niin ei ehken kannata itse arvuutella, tai tehdä mitään.
Kärsivällisesti vaan sinne liikkeen puoleen.
Kunhan se tieto viasta lopulta kiertelee sinne maahantuoja/valmistaja tasolle, niin eiköhän viimeistään silloin jo apukin vaivaan löydy.
Siellä ahtopainetta säätävissä järjestelmissähän sen vian/häiriön täytyy olla.
Nykyäänhän autoissa on tavattoman pienet ahtimet, jolloin myös ahtopaineen säädössäkään ei juuri "virhemarginaalia" ole.
Toisille olisi varmaan sitten suureksi avuksi, jos täällä lopussa kertoo, mikä auttoi.
.
Jos on takuu voimassa, niin ei ehken kannata itse arvuutella, tai tehdä mitään.
Kärsivällisesti vaan sinne liikkeen puoleen.
Kunhan se tieto viasta lopulta kiertelee sinne maahantuoja/valmistaja tasolle, niin eiköhän viimeistään silloin jo apukin vaivaan löydy.
Siellä ahtopainetta säätävissä järjestelmissähän sen vian/häiriön täytyy olla.
Nykyäänhän autoissa on tavattoman pienet ahtimet, jolloin myös ahtopaineen säädössäkään ei juuri "virhemarginaalia" ole.
Toisille olisi varmaan sitten suureksi avuksi, jos täällä lopussa kertoo, mikä auttoi.
.
Jos moottoi joutuu yliahdoille, menee se vika tilaan, eli turbo tiputetaan kokonaan pelistä pois, eli tehoa kumpuaa mallista riippuen ~60hv (?)
Kuitenkin, vian saa nollattua kääntämällä virrat pois ja takaisin, uskaliaimmat tekevät tuon vauhdista, ja taas matka jatkuu, mutta pysähtyminen ja virran katkaisu on tietysti turvallisempaa..
Kuitenkin, vian saa nollattua kääntämällä virrat pois ja takaisin, uskaliaimmat tekevät tuon vauhdista, ja taas matka jatkuu, mutta pysähtyminen ja virran katkaisu on tietysti turvallisempaa..
.
Jos auto on ollut sinulla uudesta asti.
Ja huollot on jossain teetätetty.
Niin, eikun vaan myyjäliikkeeseen takaisin, vaikka sitten kuluttajansuoja- asiamiehen kautta.
Diiseliauto on kestohyödyke, jonka täytyy kestää pidempään.
Kokeile nyt se tie ensin.
Varsinkin, jos ko. tekniikka ei ole tuttua.
.
Jos auto on ollut sinulla uudesta asti.
Ja huollot on jossain teetätetty.
Niin, eikun vaan myyjäliikkeeseen takaisin, vaikka sitten kuluttajansuoja- asiamiehen kautta.
Diiseliauto on kestohyödyke, jonka täytyy kestää pidempään.
Kokeile nyt se tie ensin.
Varsinkin, jos ko. tekniikka ei ole tuttua.
.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa