Löytyskö keltään mahdollisesti kuvia tai tietoa, miten tuon EGR:n saisi tukittua tuosta 2.5 TDI (AEL) koneesta.
Mitä käytännön hyötyä/haittaa EGR:n tukkimisesta on?
Kiitän ja kumarran!
2.5 TDI EGR tukkiminen + hyödyt?
Valvoja: ffp jäsenet
Haittana on tietysti noxien lisääntyminen päästöissä, eli jos sulla on jälkikasvua niin katsoppa häntä silmiin ja ymmärät että se on heiltä jollakin tavalla pois.
No joo pääasia olisi ettei kaikki Kiinan 2 miljardia ihmistä kävisi kytkemään EGR järjestelmää pois.
Tulee muuten aika tiukat päästörajat vuonna 2008 voimaan, mutta mitä merkitystä sillä on kun verrataan vuoden 1996 ja 2008 autokantaa maailmassa keskenään. Vaikka päästetään enää 10% entisestä _uusissa_ autoissa niin silti kokonaispäätö on samaa luokkaa, ja luultavasti enemänkin kun autoja on niin paljon enemmän, huh.
Tulisipa se vety ja muuttaisi tilanteen...
No joo pääasia olisi ettei kaikki Kiinan 2 miljardia ihmistä kävisi kytkemään EGR järjestelmää pois.
Tulee muuten aika tiukat päästörajat vuonna 2008 voimaan, mutta mitä merkitystä sillä on kun verrataan vuoden 1996 ja 2008 autokantaa maailmassa keskenään. Vaikka päästetään enää 10% entisestä _uusissa_ autoissa niin silti kokonaispäätö on samaa luokkaa, ja luultavasti enemänkin kun autoja on niin paljon enemmän, huh.
Tulisipa se vety ja muuttaisi tilanteen...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa