juu eli tutun golffissa oli siitä alipaine kellosta menny kalvo rikki, eli tilalle uusi ahdin ja painekello siinä samassa. Tulos: kiihtyy normaalisti mutta jos ajaa yli 120 menee vikatilaan... alkaa tutulla käämi sulamaan kun autoon palanut vuoden sisään pari tonnia plus nyt tää. Autolla menty jotain 160 tkm. Niin ja motti oli 85 kw
Laakkosen arvauskeskuksessa vaihdettu tällä viikolla 3 osaa, tuttu ei tienny mitä mutta varman jotain ahtopaineensäätösolenoideja sun muita...
ahdistaa!!
-00 golf tdi menee vikatilaan
Valvoja: ffp jäsenet
Normaalia VAG laatua.
Varmaan helpottais arvailua kun tietäis mitä sinne on vaihdettu ja antaako ko. ryjä mitä vikakoodia.
Kuulostaa kyllä melko hassulle jos kellon rikkoutuessa on pitäny ahdinkin vaihtaa, varsinkin samanlainen.
Itse voisin arvailla että ahtimen siivet jumettaa tai ahtopaineensäädin rikki (mutta nehän oli jo vaihdettu?).
Varmaan helpottais arvailua kun tietäis mitä sinne on vaihdettu ja antaako ko. ryjä mitä vikakoodia.
Kuulostaa kyllä melko hassulle jos kellon rikkoutuessa on pitäny ahdinkin vaihtaa, varsinkin samanlainen.
Itse voisin arvailla että ahtimen siivet jumettaa tai ahtopaineensäädin rikki (mutta nehän oli jo vaihdettu?).
Kannattaa tsekata alipainevuodot turboon liittyvistä letkuista. Muita hyviä vinkkejä: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=75959
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa