AEF (vapari) virityksestä

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Poloinen Kiisseli
-
Viestit: 146
Liittynyt: 28.4.2006 10:59
Viesti:

AEF (vapari) virityksestä

ViestiKirjoittaja Poloinen Kiisseli » 9.6.2006 12:52

Elikkä sehän on aika selvä että vapari diisseliä ei paljoa kannata ruveta virittämään kun ei kumminkaan paljoa eroa taitaisi saada, joten mitenhän tuon ahtaminen olisi, käykö jonkun Vag TDI imu/pako sarjat yms tuohon suoraan kiinni? Sama lohko taitaa olla mitä TDInäkin on saanut vai onko toi lonhko ollu ihan vaparikäytössä vaan?
Niin ja en asu suomessa joten lakipykälät voi unohtaa :)

Pex|
-
Viestit: 157
Liittynyt: 5.4.2006 7:11

ViestiKirjoittaja Pex| » 9.6.2006 17:07

Eiköhän lonkot ole samanlaiset samassa moottorissa oli turbo tai ei.. En ainakaan usko et olis eroa samankokosissa ja ikäsissä lohkoissa..

Trompi
-
Viestit: 753
Liittynyt: 13.12.2004 14:21
Viesti:

ViestiKirjoittaja Trompi » 9.6.2006 17:20

Kyllähän ne imu/pakosarjat käy kiinni, mutta kun kaikki muukin on erinlaista, männät, öljyruiskut niille yms.....

Poloinen Kiisseli
-
Viestit: 146
Liittynyt: 28.4.2006 10:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Poloinen Kiisseli » 1.7.2006 8:39

Tää nyt jäi kummitelemaan mun päähän :) et mitähän mahtais tarvita lisä tehon saamiseksi?

-TD tai TDI Imu ja Pakosarjat
-ahdetun syöttöpumppu
-Hukkaportillinen ahdin
-Uusi ohjelma
-IC

Riittäiskö noi vai pitäiskö muuta laittaa, teho tavoite ois semmone +/- 100hp

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 1.7.2006 11:09

TDI:n jos haluat:
-pakosarja/turbo
-downpipe
-öljyputket (lohkon jos vanhassa ei ole öljynpaluuta)
-ahtoputket/välijäähdyttimen
-johtosarjan
-ECU:n
-ahtopaine venttiilin N75

Tai sitten voit koittaa sellaista että:

Laitat sen hukkaportillisen ahtimen vaan koneen kylkeen (jos siinä on se öljynpaluu) ja tietysti välijäähyn ja uusi ohjelma sisään jossa on huomiotu suurentunut ilmamäärä..

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 1.7.2006 12:17

Ei noitten esikammiokoneiden ohjelmointiin varmaan kannata montaa markkaa sijottaa.. ;)

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 1.7.2006 16:51

TDI:n jos haluat:
-pakosarja/turbo
-downpipe
-öljyputket (lohkon jos vanhassa ei ole öljynpaluuta)
-ahtoputket/välijäähdyttimen
-johtosarjan
-ECU:n
-ahtopaine venttiilin N75

Tai sitten voit koittaa sellaista että:

Laitat sen hukkaportillisen ahtimen vaan koneen kylkeen (jos siinä on se öljynpaluu) ja tietysti välijäähyn ja uusi ohjelma sisään jossa on huomiotu suurentunut ilmamäärä..

Eli tuosta pois:
-johtosarjan
-ECU:n
-ahtopaine venttiilin N75
ja tilalle TD:n pumpu


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa