Terve,
Alkoi tuo evryttäminen kiinnostamaan aina vaan enemmän tänään kun olin evrytetyn Passatin kyydissä.
Yritin etsiskellä tietoa tuon aat moottorin evryttämisestä, mutta aika heikoin tuloksin ja yritin tuolla toisessa topicissakin kysellä ilman vastauksia, joten siksi uusi topic tutusta aiheesta.
Eli asiaan, tapahtuuko tuo operaatio tuossa vitosessa samoin kuin esim. Ahussa?
Pumpulta lähtevän johtonipun liitin on audimaiseen tapaan pyöreä, mutta 8 pinninen ja 2 ja 3 piuhojen värit täsmäävät ahun johtosarjan vastaaviin.
Tästä voisi hätäisempi päätellä jotain, mutta mukava olisi saada varmistusta asiaan, ennenkuin polttelee koko boksin.
Itsessään tuo evryttäminen on siis teoriassa hanskassa, ainoastaan tuo kytkentä askarruttaa.
Vastukset valmiina odottelen täällä varmistusta :)
Audi 100 2,5 tdi+ evry
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 179
- Liittynyt: 31.8.2004 16:21
Juu kyllähän tuo repii aika hurjasti tuolla pienemmällä vastuksella kierroksilla 2000-4000, alle ja yli vähän hengetön ;) ei taida korjaantua ku isommalla puhkulla ja kylmemmällä ilmalla.
Onkos muilla ollut ongelmia automaattilaatikollisen tdi:n evryttämisessä? Hiljaisemmasta vauhdista täyskaasukiihdytys pistää laatikon vikatilaan, eikä se vaihda kakkosta isommalle, kuitenkaan häiriö, eikä hehkuvalo syty.
Ei sillä, jos tuo olisi manuaali, niin luultavasti antautuisi kytkin samassa tilanteessa, senverran tuntuu olevan vääntöä.
Pitää kokeilla tuota 60-120 km/h tuossa joku päivä sekkarin kanssa.
Onkos muilla ollut ongelmia automaattilaatikollisen tdi:n evryttämisessä? Hiljaisemmasta vauhdista täyskaasukiihdytys pistää laatikon vikatilaan, eikä se vaihda kakkosta isommalle, kuitenkaan häiriö, eikä hehkuvalo syty.
Ei sillä, jos tuo olisi manuaali, niin luultavasti antautuisi kytkin samassa tilanteessa, senverran tuntuu olevan vääntöä.
Pitää kokeilla tuota 60-120 km/h tuossa joku päivä sekkarin kanssa.
Mikä mahtoi mennä pieleen oman 2.5 tdi AAT evrytyksessä, kun 8 napaisen liittimen 2 ja 3 johtojen väliin kytketty 1 kohm potikka sarjassa 240 ohm kiinteän vastuksen kanssa katkaisijalla ei tuonut mitään vaikutusta mihinkään millään vastusarvolla 240-1240 ohm?
Kaikki juotokset ja johdot mitattu ja katsottu moneen kertaan.
Kaikki juotokset ja johdot mitattu ja katsottu moneen kertaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa