Morjensta!!! Mä oon suunnitellu ostaa Audi A4 (B6) Avantin... ja Tdi:nä tietysti ;) Aluks aattelin et se sais ol tol 2,5tdi quattron koneel tehojen takia, mut nyt kun oon lukenu näit foorumei, oon alkanu vähän epäileen tota... toinen vaihtoehto olis toi 1,9tdi (96kw) quattrona.. saiskos tosta sitten vähintään yhtä tehokkaan ja miten??? entäpä 1,9:n kestävyys...
eli miten on, kumman mun kannattais mieluummin ottaa 1,9tdi quattron, vaiko 2,5tdi quattron... tarkoituksena olis virittää...
Audi 1,9tdi vai 2,5tdi???
Valvoja: ffp jäsenet
Eli siis se 2,5tdi kannattaa ihan suosiolla unohtaa.. Ei tossa 1,9:ssä oo ollu mitää tyyppivikoja?
No paljos se lastu tohon sit vaikuttaa? Ja mistäs tollasii lastuja pystyis hommaamaan. Onks muitakin hyviä vaihtoehtoja, ku ABT? Entäpä muita virityksiä, putkea tietysti, mut entäpä ahtimen ja polttoaine syötön muutoksia, onko tarpeellisia/pakollisia?
No paljos se lastu tohon sit vaikuttaa? Ja mistäs tollasii lastuja pystyis hommaamaan. Onks muitakin hyviä vaihtoehtoja, ku ABT? Entäpä muita virityksiä, putkea tietysti, mut entäpä ahtimen ja polttoaine syötön muutoksia, onko tarpeellisia/pakollisia?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”