Olen tässä penkonut vanhoja viestejä siellä sun täällä, eikä vielä ole tällaiseen ongelmaan vastausta löytynyt.
Kyseessä on tuntemattoman ajan käyttämättä ollut toimivana irroitettu 1.6D kone, joka oli tarkoitus ottaa käyttöön.
Kaikki menikin oikein mallikkaasti siihen asti kunnes ilmat oli saatu ulos polttoainejärjestelmästä. Nyt kun koneen starttaa, ryntäävät kierrokset heti niin pahan kuuloisesti, että se on pakko sammuttaa muutaman sekunnin kuluttua.
Avasin pumpun yläosan (se pala jossa kaasuvipu on kiinni) ja yritin ihmetellä sitä kautta. Kaikki näyttää päällisin puolin, mitä nyt siitä pystyy näkemään, olevan ok. Mutta mikään ei tähän mennessä ei ole auttanut saamaan kierroksia kuriin.
Tutkin tuossa VE-pumpun räjäytyskuvia ja säätömekanismi vaikuttaa suhteellisen yksinkertaislta. Mutta mikä oikeastaan voi aiheuttaa kyseiselaiset oireet? Jotain on ilmeisesti jumissa tai tukossa seisomisen jäljiltä, mutta mikä ja missä?
Seisonut 1.6D, kierrokset ryntää.
Valvoja: ffp jäsenet
Kiitoksia vinkeistä, projekti jatkuu.
Näytti olevan jumissa se keskipakosysteemi siinä pumpun yläosassa. Sen sain herkisteltyä, mutta käynnistysyritykset jäivät lyhyiksi kun akku hyytyi. Voiko tuo keskipakohässäkkä aiheuttaa ongelman?
Sen verran sain tiirailtua, että säätöluisti näyttäisi liikkuvan vipujen mukana.
No, kunhan saa taas akkuun virtaa, niin eiköhän se selviä.
Näytti olevan jumissa se keskipakosysteemi siinä pumpun yläosassa. Sen sain herkisteltyä, mutta käynnistysyritykset jäivät lyhyiksi kun akku hyytyi. Voiko tuo keskipakohässäkkä aiheuttaa ongelman?
Sen verran sain tiirailtua, että säätöluisti näyttäisi liikkuvan vipujen mukana.
No, kunhan saa taas akkuun virtaa, niin eiköhän se selviä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa