Morjesta potilaana olis tuollaanen audin hörsköötes.
Vikavalo syttyi, luin koodit maffin signaalia valitteli 0027 ja 00258. Alakierroksilla ei ole vetoa, musta savu kun lähtee vetämään siinä 2500 kierroksen paikkeilla. Ei täristä, tyhjäkäynti tasainen. Vikavalokin syttyy noin 100 kilometrin ajon jälkeen. Maffi uusittu ja viat säilyi. Ajon jälkeen koodit tuli uudestaan. Mitattu pistokkeesta virrat ja kaikki ok. En ole koittanut vielä ajaa pistoke irti. Uus maff pierburg vanha oli bosch.
Vcds:ällä katsottu maffin toimintaa täydellä kaasulla arvo oli 700 mg/str. Olikohan uusi maffi rikki vai onko vain tarkka että haluaa boscin?
Audi 2.0 tdi 2007 125 kw
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Audi 2.0 tdi 2007 125 kw
Millä perusteella valitsit tuon uuden anturin, oliko sille annettu samat volkkarin varaosakoodit kuin vanhallekin / alkuperäiselle?
musta savu kertoo siitä että polttoainetta syötetään liikaa suhteessa ilmaan, eli joko siellä on ahtovuoto jossain putkessa (anturi lukee oikein mutta osa ilmasta karkaa ennen imusarjaa harakoille) tai sitten anturi kertoo virheellisesti virtauksen olevan liian suuri ja ecu syöttää liikaa polttoainetta
musta savu kertoo siitä että polttoainetta syötetään liikaa suhteessa ilmaan, eli joko siellä on ahtovuoto jossain putkessa (anturi lukee oikein mutta osa ilmasta karkaa ennen imusarjaa harakoille) tai sitten anturi kertoo virheellisesti virtauksen olevan liian suuri ja ecu syöttää liikaa polttoainetta
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa