Olen tässä yrittänyt selvitellä eberin toimimattomuutta T4 Transportterista vm 03. Siitä lähdetty, että kello on pimeänä eikä sille tule 12v, mitattu. Tuossa on ilmeisesti tuo ohjainyksikkö akun vierellä, siitå lähtee viitisen kaapelia eri suuntiin.minun tapauksessa kolme näkyy menevän auton sisälle, niin tympeästi sulaketaulun taakse ettei saa selkoa sisältä mihon ne sieltä jatkaisivat, pitäs purkaa ehkä lisää. Yksi ilmeisesti menee suoraan kellolle ilman väliliitoksia? Mutta missä ihmeessä on sulakkeet? Tuossa on kyllä kolme sulaketta akun lähellä plus yksi irrallinen,mutta nuo ei suoranaisesti kyllä tuohon mööpeliin mitenkään yhdisty.
Mitä nuo viisi piuhaa on jota tuosta ohjaimelta lähtee.
Eberspächer kytkentä ja ongelmat
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Eberspächer kytkentä ja ongelmat
Ilmeisesti jälkiasenteinen lämmitin? Tai maahantuojan aikoinaan asentama?
omaan -03 passattiin oli maahantuoja asentanut, akun vieressä oli pieni muutaman sulakkeen jakoboksi josta lähti itse polttimelle + sisätilan kellolle sähköt.
Oletko irrottanut ne nallit ja mitannut piipperillä yksitellen kaikki läpi? Tuleehan sille sulakeboksin toiselle nastalle +12v akulta?
omaan -03 passattiin oli maahantuoja asentanut, akun vieressä oli pieni muutaman sulakkeen jakoboksi josta lähti itse polttimelle + sisätilan kellolle sähköt.
Oletko irrottanut ne nallit ja mitannut piipperillä yksitellen kaikki läpi? Tuleehan sille sulakeboksin toiselle nastalle +12v akulta?
Re: Eberspächer kytkentä ja ongelmat
Juu eiköhän se ole joskus jälkeen laitettu. Nuo ja muutkin autosta selkeästi löytyvät sulakkeet katottu. Tosin nuo akun vieressä olevat kyllä ei niin selkeästi ebetiin liity. Onkohan tuo aina etuakulla? Penkin alla olevasta akusta lähtee joku iso sulske jossa lukee Hissi, mikälie. Ei suoraan kyllä siellä sinällään näy, olisi kyllä ehkä kätevämpää jos tuo sais sieltä sähköt.
Tälläinen tuo ohjainboksi tai mikäs onkaan akun lähellä:
https://a.allegroimg.com/s1024/112455/f ... dy-osobowe
Tälläinen tuo ohjainboksi tai mikäs onkaan akun lähellä:
https://a.allegroimg.com/s1024/112455/f ... dy-osobowe
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”