Kyseessä siis keskeneräinen projekti, johdotuksista ei tahdo tulla mitään tolkkua, ovat niin silppuna..
Luovuttajatekniikka on mk3 golffin afn, voisiko uuden johtosarjan hommata vaikka mk4- sukupolven autosta, jossa sama kone?
Mk1 jetta afn- tekniikka, johdotusongelmia
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Mk1 jetta afn- tekniikka, johdotusongelmia
Ei taida neloskoppaisissa olla AFN:ää, AGR/ALH/AHF/ASV löytyy ja näissä mm. ecun liittimet erilaiset.
Kolmoskoppaisen AHU:n johtosarja ei pitäisi juuri erota AFN:stä ja niitä on varmaan paremmin tarjolla.
Kolmoskoppaisen AHU:n johtosarja ei pitäisi juuri erota AFN:stä ja niitä on varmaan paremmin tarjolla.
Re: Mk1 jetta afn- tekniikka, johdotusongelmia
Okei, hyvä tietää. Täytyy sellaista koittaa ettiä sitten. Rohkeesti mietin myös josko hankkis täydet kytkentäkaaviot ja värkkäilis itse johtosarjan, ei se voi niin vaikeeta olla :d ja sen jälkeen käy ostamassa sit uudet johtosarjat
Re: Mk1 jetta afn- tekniikka, johdotusongelmia
No ei se johdotus mitään rakettitiedettä ole.. Pitäis onnistua helposti jos vähän ymmärtää kytkentä kuvien päälle.
Re: Mk1 jetta afn- tekniikka, johdotusongelmia
Suosittelen vahvasti valmista vaikka käytettyäkin johtosarjaa. Helpottaa mahdollista vianhakua jatkossa, kun valmiit kuvat täsmää johtojen väreihin. Ja on ne tehdastekoiset liittimet kuitenkin luotettavampia kuin harrastevälinein tehdyt. Ja jos suunnitelmana oli käyttää aihiona vanhan johtosarjan liittimiä ja jatkaa niistä lähteviä johtoja, niin tulee iso kasa uusia liitoksia, jotka aina ovat potentiaalinen vikakohde. Vaikka kuin ois hyvät vehkeet ja osaava tekijä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa