Alfamerin kirjasta löysin kiristys momentit vauhtipyörän ja asetelman kiristykseen, mutta jäin nyt arpomaan, mikä on oikea?
Agr 1.9 tdi, vakio kaksois massa ja normaali kytkinpaketti. 5 vaihteinen manuaali, onko tuo nyt sitten kumman tyyppinen laatikkoon?
Vauhtipyörän kiristys AGR 1.9 tdi golf
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Vauhtipyörän kiristys AGR 1.9 tdi golf
02J tdi:n perästä löytyy.
Re: Vauhtipyörän kiristys AGR 1.9 tdi golf
kiitos!!
mitä eroa näillä K ja J laatikoilla sitten on?
mitä eroa näillä K ja J laatikoilla sitten on?
Re: Vauhtipyörän kiristys AGR 1.9 tdi golf
hanski kirjoitti:kiitos!!
mitä eroa näillä K ja J laatikoilla sitten on?
Näkyy K:ta olevan bensamoottorien kaverina, J sitten dieseleissä. Eroa lienee väännönkestossa, painossa, materiaaleissa, hammastuksissa ja jakosuhteissa jne.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa