Em. mottia olis tarkoitus kesän aikana härnätä, tavoitteena vaatimattomat 200hv...
Turboa ei tule mutta lähes kaikki muut vermeet kyllä.
Eka kyssäri: Kuinka tiukat nokat tuohon voi istuttaa että ei tule päästöongelmia? Olisko jotkut esim. Enemin tekeleet hyvät vai kannattaako teettää suosiolla vaikka Virtasella?
Tällä hetkellä laitettuna Martelius XL 4-2-1 peltisatsi ja katin jälkeen putki lähtee 2.5" taakse asti. K&N-vaparisuodatin vakiokotelossa. Joku saksankielinen lastu. KentCamsin säädettävä nokkapyörä.
Tulossa on Wössner-takomännät 12.4 puristuksilla (1. ylikoko) ja alakerran täysi tasapainotus. Kannataako vauhtipyörää keventää? Tavoitteena käyttökelpoinen vääntöalue jokapäiväiseen ajoon, ei kovin yläkireä kone.
Liäski tulee ne nokat kunhan keksin sopivat ja kantta vähän siistitään.
Hestecin ruiskupaketti merkkikohtaisena ruuvaillaan myös koneeseen.
Onko kellään kokemusta noista wössnereistä, kestääkö kantta laskea noilla yhtään? Olis tarkotus siivuttaa 1mm pois kannesta ihan peruskunnostuksen/varmuuden vuoksi koska ajettu 285tkm eli voi olla jo syöpymiä.
Teräskannentiiviste on jo hyllyssä ja luonnolisesti kaikki muut kulutusosat uusitaan.
Jos vain jollain on kokemusta kyseisenlaisesta projektista, ottaisin mielelläni tietoja vastaan!
Kiitos, kuulemiin.
mode edit siirretty oikealle osastolle
G3 GTI-16v ABF virityskokemuksia kaivataan!
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 27 vierailijaa