Tuli ostettua tuollanen 1.3 monipisteruisku polo. Vioista suurimpana lähinnä tuo vaihdelaatikko, eli vitonen ei pelaa.
Keppi menee ihan normaalisti vitosen paikkeille, mutta sielä ei ole mitään. En ole vielä avannut lootaa et entiiä oisko mahdollisesti jokin ratas tai muu vaan lähteny paikoiltaan vai onko sama vaihtaa koko laatikko kerralla.
Sen verran viasta vielä tiedän että vitonen hävis jo kaksi omistajaa takaperin. Vialla ei ole sinänsä muuta haittaa kun että yli satasta ajettaessa nelosella vinguttaminen on vähän epänautinnollista ajoa. Lisäksi kulutus on parilitraa lisää sataa kohden
Itse kysymykseni oli että minkä vuosimallien vaihdelaatikot passaa tähän malliin?ja käykö mahdollisesti joku jetan askikin?
Käviskö esim tämä nelilovinen?: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=85701
Kiitos!
(koitin haulla ettiä tietoa/lootaa mutta en ainakaan vielä ole löytänyt. liekö sitten harvinainen vikakin?)
Polo -92 vitonen ei toimi, uutta vaihdelaatikkoa?
Valvoja: ffp jäsenet
Uusi laatikko ei ole hintansa puolesta kovin järkevä vaihtoehto. Korjauttaminen tulee varmasti halvemmaksi. Käytettyjen askien kanssa joutuu painimaan ikätovereiden kanssa samojen ongelmien kanssa. Ja hinnat ovat halutulla tavaralla "kohdallaan".
Siirtäjän toiminta ja säädöt tosiaan kannattaa tarkistaa.
Siirtäjän toiminta ja säädöt tosiaan kannattaa tarkistaa.
joo kiitos! Koitin vähän selvittää noita lootia ja kävin jättää soittopyynnön yhelle romikselle. Nyt näyttäs siltä että kaikki vm. 76-94 1.3 laatikot kävis tuohon, sanokaa jos olen väärässä. Täytyy purkaa kun kerkiää, auto siis ajossa. Ei taida siirtäjiä löytyä motonetin hyllystä? jos sattuu vain siitä olemaan kiinni..
Noniin tulipa ostettua ja laitettua sitten tuo edellämainittu nelivaihteinen laatikko kiinni. Hyvin sopi ja hyvin on toiminu, ainakin nämä paripäivää mitä nyt on ollut kiinni.
Tuo kuminen helmi mikä GTI85:lla on revennyt, oli erikokoinen siinä 4vaihteisen vivustossa, eli otin sen vanhasta. Samaten painelaakerin joka oli parempikuntonen vanhassa.
Ja kyllä muuten toimii ihan yhtä hyvin tuolla vanhalla 5vaihteisen kytkimellä, vaikka motonetin mukaan ois eri kytkinlevy. Liekkö jopa parempi(isompi?) tuo 5v kytkinlevy.
No mutta taas mennään!
Tuo kuminen helmi mikä GTI85:lla on revennyt, oli erikokoinen siinä 4vaihteisen vivustossa, eli otin sen vanhasta. Samaten painelaakerin joka oli parempikuntonen vanhassa.
Ja kyllä muuten toimii ihan yhtä hyvin tuolla vanhalla 5vaihteisen kytkimellä, vaikka motonetin mukaan ois eri kytkinlevy. Liekkö jopa parempi(isompi?) tuo 5v kytkinlevy.
No mutta taas mennään!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa