Kylmänä käynnistyy kerrasta heti, kaasupolkimeen ei ole tarvinnut koskea.. pakkasilla kerrasta ja käy tasaisesti sekä vetää nypyttämättä ja kiihtyy ok sekä kulutus normaali mutta!.........
Lämpimänä sahattava 5-15sek. Jos autolla ajaa normaaliin käyttölämpötilaan ja vähän vaille niin sammuttamisen jälkeen heti startatessa lähtee käyntiin avainta näyttämällä kuten kylmänä mutta EI jos antaa seistä 10min->4tuntia !
Vika on vuosien saatossa tullut yhä totaalisemmaksi.
Autoon vaihdettu kaikki sytytysvermeet puolasta ja hall-anturista sekä ohjausyksiköstä alkaen v-kansi+pyörijä+piuhat+ "3-kärki" tulppiin Bosch W8 DTC.
2E2:n kumilaippa vaihdettu, ilmanpuhdistin, alipainejohdot vaihdettu, testattu kaasuttimen ympärillä olevat yksiköt hyvän artikkelin pohjalta, kiitos "salonmi" !
* Hall-anturin toimivuus todettu ajoituslampulla, kipinä tulee ok myös tulppaan asti , irroitettu tulppa ja startattu => "sahattu" ja hyvin flaiskuu.
-----------
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia jos ei lämpimänä heti käynnisty mutta kylmänä ok???
-------------
Golf mk2 -89 1.6 Lämpimänä ei käynnisty, sahaaminen auttaa..
Valvoja: ffp jäsenet
Golf mk2 -89 1.6 Lämpimänä ei käynnisty, sahaaminen auttaa..
Viimeksi muokannut Golf1989, 2.10.2006 10:45. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa