Elikkäs vm -92 corrado G60 ja öljysummeri huutaa kun on ajanut vähän aikaan. Saattaa loppua jossain vaiheessa ja alkaa taas uudelleen.
Tehtyä/tarkistettua.
Ö-paine anturi vaihdettu.
Tarkastetty ö-paineet pitäisi olla ok.
Liitokset tarkistettu.
Ja öljyä on koneessa.
Ainiin ja sitä ei tule kylmänä. Pitää olla öljyn lämmöt 100 tai yli.
Oisko kellään ideoita mitä kannataisi katsoa?
Corradon öljy summeri huutaa.
Valvoja: ffp jäsenet
Eikös noita antureita öljynpaineelle ole kaksi kappaletta? Molemmat vaihdettu? TOinen anturi yli 2000 rpm alueelle ja toinen sen alle olevalle.
Mulla huutaa kanssa se summeri kun kierrokset on tasan 2000 rpm. Öljynlämmöt tosiaan pitää olla yli 100. Uusi anturi ollut jo laatikossa 3 vuotta... ollut kiireitä tai jotain. Tosin en tiedä kumpi noista antureista sen aiheuttaa. Suodattimen jalkaan sopiva anturi mulla olis ainakin.
Mulla huutaa kanssa se summeri kun kierrokset on tasan 2000 rpm. Öljynlämmöt tosiaan pitää olla yli 100. Uusi anturi ollut jo laatikossa 3 vuotta... ollut kiireitä tai jotain. Tosin en tiedä kumpi noista antureista sen aiheuttaa. Suodattimen jalkaan sopiva anturi mulla olis ainakin.
Mulla ois villiarvaus että alempi on 2000 ja yli kierroksille, meinaan en sanu sitä eilen vaihettua kun ei ollu 24 koon hylsyä, ja mulal kanssa välillä huutaa yli 2000 kierroksilla tai oikeestaan huutaessa kierrokset taitaa olal 2200, eli levis vaiha se alempi niin pitäs auttaa, tai ainaki uskosin :D
-
- -
Voiko nuo kellot testata jotenkin.
Omassa toki dissukka mutta oire Tyhjäkynnillä ei mitää vilkkumista tai summerinpärinää. kierrokset hetkeksi korkealle ja alkaa valo vilkkua ja ei sammu sit vasta kun käyttää virrat pois. Tämäkin vika mittariston vaihdon jälkeen.
Tilanne ei muutu miksikään vaikka ottaa molemmista kelloista johdot irti ja kokeilee uudelleen.
Omassa toki dissukka mutta oire Tyhjäkynnillä ei mitää vilkkumista tai summerinpärinää. kierrokset hetkeksi korkealle ja alkaa valo vilkkua ja ei sammu sit vasta kun käyttää virrat pois. Tämäkin vika mittariston vaihdon jälkeen.
Tilanne ei muutu miksikään vaikka ottaa molemmista kelloista johdot irti ja kokeilee uudelleen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”