Pitäis saada auto siirrettyä ilman bensapumpun relettä.
Mihin nastaan pitäis hyppylanka kytkeä?
Asiaa tietysti helpottaa että auto on nyt viiden kilsan päässä, mitään manuaaleja ei ole ja ainoa työkalu on yleismittari...
G2 KR:n PA-pumpun releen ohitus
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
http://www.volkswagen.msk.ru
Sieltä sit electrical equipment ja Golpero ja oikea vuosimalli. Näyttäs -90 olevan rele 12 eli oikea alakulma. Tossa mallissa mä oikosulkisin pinnit 4 ja 6.
Käy kattoo tuolta ja varmistu.
E: Juu ja pirusti tästä on apua, jos noita ei lue noita numeroita siel missää.
Sieltä sit electrical equipment ja Golpero ja oikea vuosimalli. Näyttäs -90 olevan rele 12 eli oikea alakulma. Tossa mallissa mä oikosulkisin pinnit 4 ja 6.
Käy kattoo tuolta ja varmistu.
E: Juu ja pirusti tästä on apua, jos noita ei lue noita numeroita siel missää.
-
- -
- Viesti:
Mulla rele on alarivissa toinen vasemmalta. Onkohan eri pinnijärjestyskin?
Ja jos samaa kuvaa katoin kun sä niin oikosulkisin 4 & 6, eli releen kärjet.
Osaisko joku sanoa mitä ne oikosuljettavat kärjet itse releen pohjassa on nimiltään?
E: Tarkemmin aateltuna toi rele mitä kattelin vaan näytti pumpun releeltä kun siinä oli niin monta ohutta nastaa... Päällä ei ollu muuta kun varaosanumero. Eikös pumpun releessä oo joku lohkokaavion tapainen?
Prkl, ku se auto jäi tonne Turtolaan...
Ja jos samaa kuvaa katoin kun sä niin oikosulkisin 4 & 6, eli releen kärjet.
Osaisko joku sanoa mitä ne oikosuljettavat kärjet itse releen pohjassa on nimiltään?
E: Tarkemmin aateltuna toi rele mitä kattelin vaan näytti pumpun releeltä kun siinä oli niin monta ohutta nastaa... Päällä ei ollu muuta kun varaosanumero. Eikös pumpun releessä oo joku lohkokaavion tapainen?
Prkl, ku se auto jäi tonne Turtolaan...
Viimeksi muokannut H. Jormalainen, 1.3.2006 0:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luotettava lähde väittää tuossa näytöllä että koneissa KR,RP,NZ,PL bensapumpun rele on rele 12 (oikea alakulma) Golfissa vuosimallia -90 siis.
Veikkaisin kanssa, että ohuemmat pinnit on releen ohjaukselle ja paksummat sitten releen kärjille.
Kannattanee mitata 12V pinni sieltä releen kohdalta ja sitten tarkistaa mikä pinni menee maihin vastusmittauksella, eikä laittaa hyppäriä ainakaan tuohon.
E: Enpä tie toimiiko sittekää noi mittaamalla, ku ohjaus tulee digifantilta vissiin tolle releelle.
Veikkaisin kanssa, että ohuemmat pinnit on releen ohjaukselle ja paksummat sitten releen kärjille.
Kannattanee mitata 12V pinni sieltä releen kohdalta ja sitten tarkistaa mikä pinni menee maihin vastusmittauksella, eikä laittaa hyppäriä ainakaan tuohon.
E: Enpä tie toimiiko sittekää noi mittaamalla, ku ohjaus tulee digifantilta vissiin tolle releelle.
-
- -
- Viesti:
Jos se ohjaus on siis tollainen "tyhmä" ohjaus niin silloin voi olla vissiin joku viivepiiri tuossa releessä, jolla tehdään sammutuksen jälkeisiä hommia. Näin oli muistaakseni vm. -75 EG koneisessa sikarokossani (scirocco). Silloin tuossa releessä voipi ollaki joku lohkokaavio.
Tuo Digifantti veikkaus tuli ihan tuolta skemoista. Vähän epäilin ettei olisikaan.
ifa tos ne pinnit kertokin. Pitäs niiden siin relees lukee.
OT: Mikä syttyjärjestelmä tos KR:s on?
Tuo Digifantti veikkaus tuli ihan tuolta skemoista. Vähän epäilin ettei olisikaan.
ifa tos ne pinnit kertokin. Pitäs niiden siin relees lukee.
OT: Mikä syttyjärjestelmä tos KR:s on?
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”