Cobra ja Vw III kytkentäongelmia. (Ratkaisut löydetty)
Valvoja: ffp jäsenet
Cobra ja Vw III kytkentäongelmia. (Ratkaisut löydetty)
Eli siis ongelmia venton kanssa.
1.Mikä noista virtalukon johdoista on ns. Sytytysvirta, joka säilyy jännitteellisenä auton käydessä?
2.Miten tuon alipainetoimisen-keskuslukituksen ohjauksen kytkentäkaavio menee? Eli siis miten kytken sen boksin pumpun ohjaukseen ja hälyttimen sulku/avaus-pulsseihin?
1.Mikä noista virtalukon johdoista on ns. Sytytysvirta, joka säilyy jännitteellisenä auton käydessä?
2.Miten tuon alipainetoimisen-keskuslukituksen ohjauksen kytkentäkaavio menee? Eli siis miten kytken sen boksin pumpun ohjaukseen ja hälyttimen sulku/avaus-pulsseihin?
Viimeksi muokannut Jonni, 2.3.2006 19:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kato testilampulla, se piuha misä valo syttyy ko virran päälle laitat mutta ei sammu ku starttaat, tosi helppo ja nopee kattoo, ja keskuslukon ohjaus tuli muistaakseni sillain että katkastaan se yks piuha ja cobra sinne "väliin" , en mee takuuseen tosta mut voin kattoo jokupäivä sen, muistuta jos ei kuulu mitään :P ovesta tulevaan liittimeen kummiskin, en muista väriä mut senkin saat kyl lampulla testattua, ja niis ohjeissakin on paineella toimivan keskuslukon kytkentä, plus-ohjattu.
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
Nooh. Pitää siis tänään katsoa tuo +15 kohdilleen, mutta tuo keskuslukon kytkentä ei kyllä aukene.
Ja kyllä se relekin on, mutta sen mukana ei tullut mitään lappua, josta sen kytkentä selviäisi ja lootassa ei ole mitään merkintöjä.
Keskuslukon ennättää myöhemminkin, mutta tuo +15 pitää saada kiinni oikeaan piuhaan tänään.
Ja kyllä se relekin on, mutta sen mukana ei tullut mitään lappua, josta sen kytkentä selviäisi ja lootassa ei ole mitään merkintöjä.
Keskuslukon ennättää myöhemminkin, mutta tuo +15 pitää saada kiinni oikeaan piuhaan tänään.
ex ventoon laiteltiin cobrat kiinni ja autossa oli alipaine k-lukko.
Cobran asentamoista kyselin niin sanoivat että tarttee palikan väliin..
Kaveri viisaampana tutki ja totes että eipäs tarvi.
Cobran piuhoissa oli muistaakseni kaks johtoa mitkä antaa keskuslukolle sykäyksen..
toinen avaukseen ja toinen sulkemiseen.
Samat löytyy autosta.. eli kaks piuhaa joista toinen sulkee ja toinen avaa.
Kuskin puolelta kaivettii ne johdot esiin ja litettiin cobran k-lukko piuhoihi.
Alfamerin korjausopasta käytettiin piuhojen tunnistus apuna.
Toivottavasti en hirveesti väärin muista.. =)
edit.
Voi tietysti olla että oli vastaavasti kuin cancerman tossa alapuolella kertoi.. mutta ideana että ei tarvitse mitään palikkaa välille.
Cobran asentamoista kyselin niin sanoivat että tarttee palikan väliin..
Kaveri viisaampana tutki ja totes että eipäs tarvi.
Cobran piuhoissa oli muistaakseni kaks johtoa mitkä antaa keskuslukolle sykäyksen..
toinen avaukseen ja toinen sulkemiseen.
Samat löytyy autosta.. eli kaks piuhaa joista toinen sulkee ja toinen avaa.
Kuskin puolelta kaivettii ne johdot esiin ja litettiin cobran k-lukko piuhoihi.
Alfamerin korjausopasta käytettiin piuhojen tunnistus apuna.
Toivottavasti en hirveesti väärin muista.. =)
edit.
Voi tietysti olla että oli vastaavasti kuin cancerman tossa alapuolella kertoi.. mutta ideana että ei tarvitse mitään palikkaa välille.
Viimeksi muokannut hb81, 1.3.2006 20:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
Lisätäänhän tähän ohjeet tuohon keskuslukitukseen:
- Ei tarvitse lisärelettä.
- Plussalla toimiva järjestelmä.
- Vihreä on avaus ja Harmaa on sulku.
Lisää vinkkejä:
- Kytke ovipiirin tunnistus kuskin oveen. (Ei toimi sulakerasialta.) Kokeiltu. :)
- "Oikeat" vilkkujen ohjausjohdot on paksumpia, (n.1mm) kun muut vikkujen ohjausjohdot on 0.5mm. Kytke siis paksumpiin.
-Huomaa ultraäänitunnistimien "L" ja "R" -merkinnät
-Jos kytket myös keskuslukon ohjauksen niin käyttösähköjä kytkiessäsi liitä sulakkeen jälkeen myös oranssi/lila. (keskuslukituksen jännitesyöttö)
- Ei tarvitse lisärelettä.
- Plussalla toimiva järjestelmä.
- Vihreä on avaus ja Harmaa on sulku.
Lisää vinkkejä:
- Kytke ovipiirin tunnistus kuskin oveen. (Ei toimi sulakerasialta.) Kokeiltu. :)
- "Oikeat" vilkkujen ohjausjohdot on paksumpia, (n.1mm) kun muut vikkujen ohjausjohdot on 0.5mm. Kytke siis paksumpiin.
-Huomaa ultraäänitunnistimien "L" ja "R" -merkinnät
-Jos kytket myös keskuslukon ohjauksen niin käyttösähköjä kytkiessäsi liitä sulakkeen jälkeen myös oranssi/lila. (keskuslukituksen jännitesyöttö)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa