vr6:seen 17" ja madallusta?
Valvoja: ffp jäsenet
vr6:seen 17" ja madallusta?
Mahtaako mahtua pyörimään 225/45/17 tuuman vanteent jos laittaa 55mm madaltavan alustasarjan?? Vakio alustan kanssa mahtuu pyörimään, mutta ottaa takaanta pompuissa jousilautasiin kiinni.. Eli jos ostasi säädettävän alusta, niin niissä on pienempi jousilautanen jolloin se mahtuisi pyörimään, mutta mahtaako jo sitten ottaa ulkokaaresta kiinni??
Viimeksi muokannut golf_3, 25.1.2006 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itsellä on KW alustasarja, joka madaltaa tällä hetkelle 40/30mm ja renkaina 205/40/17 ja ET taitaa olla 35. Silloin ottaa kiinni(sisälokasuojaan, lähelle kaaria), jos ajaa mutkia lujempaa ja kun on 5 henkee ja töyssyjä..
Kuinkahan on, kun löytyy varastosta -10mm jousilautaset, et rupeekaan ottamaan paljon enemmän kiinni jos ne laittaa kiinni? Samalla takapäätä laskea yks pykälä alemmas jolloin tulis 50/40..
Entäs muutoskatsastuksessa... Saako renkaat ottaa yhtään kaariin/sisälokasuojaan (vaikka jos kääntelee rattia maksimiin) vai mitä siinä käytännössä tehdään? siis kun muutoskatsastetaan sekä renkaita että alustasarjaa..
Kuinkahan on, kun löytyy varastosta -10mm jousilautaset, et rupeekaan ottamaan paljon enemmän kiinni jos ne laittaa kiinni? Samalla takapäätä laskea yks pykälä alemmas jolloin tulis 50/40..
Entäs muutoskatsastuksessa... Saako renkaat ottaa yhtään kaariin/sisälokasuojaan (vaikka jos kääntelee rattia maksimiin) vai mitä siinä käytännössä tehdään? siis kun muutoskatsastetaan sekä renkaita että alustasarjaa..
Mulla on 17:set ja kumekset on 215/40 ja tiputettu on noin 50mm. et:tä en muista.
Katsastuksessa ajaa renkaat linkussa ympyrää vähän kovemmin(ainakin mulla)
ja otti tietenkin kiinni.
Äijä vaan sanos et jos ottaa vaan muovisiin sisäloksuihin niin ei haittaa, mutta jos peltiosiin niin sit haittaa.
Muoviinhan se otti ja läpi meni.
Ainoa mutina oli et miten teillä nykyajan nuorilla on varaa ostaa tämmösiä vanteita ja alustoja, kun ite saa justiinsa leivän pöytään:)
Oli ihan mukava katsastus reissu se(kin) kerta.
Katsastuksessa ajaa renkaat linkussa ympyrää vähän kovemmin(ainakin mulla)
ja otti tietenkin kiinni.
Äijä vaan sanos et jos ottaa vaan muovisiin sisäloksuihin niin ei haittaa, mutta jos peltiosiin niin sit haittaa.
Muoviinhan se otti ja läpi meni.
Ainoa mutina oli et miten teillä nykyajan nuorilla on varaa ostaa tämmösiä vanteita ja alustoja, kun ite saa justiinsa leivän pöytään:)
Oli ihan mukava katsastus reissu se(kin) kerta.
Ei sovi ainakaan noilla 225/45 renkailla pyörimään, itellä oli 215/45-17 ja ei sopinu pyörimään, otti kaariin takana jokapuolelta, edessä sopi noilla renkailla ihan hyvin olemaan. Varmaan sitten sopis takana noilla jos olis pienmmät jousilautaset ja vanteet riittävän suurella et:llä. Nostaa muuten ihan järettömän paljon kulutusta jos laitat noin paljon kehältään normaalia isommat renkaat ja ei jaksa kulkea ihan normaaliin tapaan.
225/45/17 näyttää aika typerältä kolmos kopassa... ainakin tässä jetassa jossa on takana kyseinen koko:
http://img.villagephotos.com/p/2004-12/ ... G_0144.jpg
http://img.villagephotos.com/p/2004-12/ ... G_0144.jpg
Ku meinasin jos ostais FK-Automotive AK-korkeussäädettävän alustasarjan tai sit ton FK-Automotive "FK Highsport" korkeussäädettävän alustasarjan tai JOM korkeussäädettävän alustasarjan.. Tossa FK alustassa on säätö 55-80mm ja FK - "FK Highsport" olis 35-85mm ja JOM alustassa etu 20-75mm/tka 20-60mm.. JOM:min alusta olisi tosta syystä hyvä että sen saisi pidettyä koekeampana kun ton FK:n. Mutta kun tossa JOM:min alustasta en tiedä yhtään millainen se olisi.. Onko jollain kokemuksia???
no mulla on noi fk:n korkeussäädettävät ja hyvä on alusta,mutta toki hintaakin sillä on noin 800€. Kato http://www.completos.fi/
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa