g:een vaihto...

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Wikke
-
Viestit: 45
Liittynyt: 26.9.2005 16:14

g:een vaihto...

ViestiKirjoittaja Wikke » 24.1.2006 18:26

käsittääkseni g ahtimen vaihto turboon sisältää paljon työtä ja "rahaa" . mutta mitä laki sanoo jos vaihtaa isomman mekaanisen ahtimen? mitä muuta tarvii ottaa huomioon? innostus lähti osittain tästä... http://videos.streetfire.net/Player.asp ... kw=212&p=4

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 24.1.2006 18:31

Jos lain tulkintaa haluat, niin yleensä G60 on vähäpäästöisiä mihin ahtimen vaihto vaatii ns 'vtt':n testit.

Wikke
-
Viestit: 45
Liittynyt: 26.9.2005 16:14

ViestiKirjoittaja Wikke » 24.1.2006 18:48

jaa, luulin että sen mittauksen tarvii vain jos vaihtaa remmi ahtimen pakokaasu ahtimeksi...

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 24.1.2006 20:02

Itsellä ei ole vähäpäästöinen. onko nuo "saastuttavat" G60:t sitten jotenki poikkeavia?

Jontsa
-
Viestit: 149
Liittynyt: 1.8.2003 18:07

ViestiKirjoittaja Jontsa » 24.1.2006 20:40

sebastian, onko autosi alkuperäinen G60 ja mikä vuosimalli?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 24.1.2006 21:16

No eipä se kyllä ole alkuperäinen. Johtunesko siitä.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 25.1.2006 16:10

Kaikki PG-koneet on samoja, mutta sen ikäisiä että niiden ei ole pakko olla rekisterissä vähäpäästöisinä. Sitten on vielä tapahtumat että on noita jälkituontisaksanromuja rekisteröity vahingossa ei-vähäpäästöisiksi.

Dopi
ffp jäsen
Viestit: 1036
Liittynyt: 18.7.2003 20:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dopi » 26.1.2006 17:02

tai jos ei vahingossa niin muuttoautona tuotaessa pykälät on erit...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa