vw 1,6 8v bensa ja diesel 1,6 nokat

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

wolfgang
-
Viestit: 16
Liittynyt: 15.12.2005 22:32

vw 1,6 8v bensa ja diesel 1,6 nokat

ViestiKirjoittaja wolfgang » 23.1.2006 1:16

eli sopiiko nokat keskenään? ja onko esim dieselissä jyrkempi.. liekkö tyhmä kysymys mut kiinnostaa tietää.. ja toiseksi missä vika kone 1,6 ez kantta laskettu 1mm kanavia avarrettu peltisarja kaasari vakio,, vetää hyvin reiluun kolmeen tonniin ja sit veto loppuu kiertää 5000 jos jaksaa hiillostaa..mut alhaalta jaksaa vääntää iha ok,,,ehkä pitäs joku weber laittaa ja nokka löytää jostai ei oo vaan noista nokista tietoo et mikä siihen sopis,,,

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 23.1.2006 9:41

Aukeekohan kakkoskurkku?

wolfgang
-
Viestit: 16
Liittynyt: 15.12.2005 22:32

ViestiKirjoittaja wolfgang » 23.1.2006 17:42

juu näyttäs aukeevan,, eli ei oo siinä vika jako on katottu mut sytytys on suuripiirtei sinnepäin..eli auto käyntii ja käännelty siihen missä parhaiten käy..

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 23.1.2006 18:36

toimiikos siin sun jakajassa keskipako ja alipaine säädöt kunnolla?

Västi
-
Viestit: 759
Liittynyt: 31.8.2003 14:56

ViestiKirjoittaja Västi » 23.1.2006 18:40

Onko jako varmasti kohillaan? Myöhässä oleva nokka antaa kyllä vääntöä, mutta ei kierroksia. Ja bensaa menee.

wolfgang
-
Viestit: 16
Liittynyt: 15.12.2005 22:32

ViestiKirjoittaja wolfgang » 23.1.2006 19:16

jakajaa ei ole senkummemmin testailtu ku et käynti ainaki muuttuu jos ottaa alipaine letkun irti...pitää vielä se jako tarkistaa merkit kyllä koitettiin laittaa nii kohilleen ku voi silmämääräsesti laittaa...ja taisivat tehdä kieron kannen ku käytin laskussa jakohihna vetää väkisin toiseen laitaan ja hinkkaa kampiakselin kiilapyörään vinkuu ihan kivasti...tai sit se voi korjaantua hihnan ja kiristimen vaihdolla mut jos ei nii perk...

Mr.Crossfire
-
Viestit: 776
Liittynyt: 7.8.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Mr.Crossfire » 23.1.2006 19:40

dieselin nokka on aivan erilainen kun bensakoneen. Joku gti-mallin nokka vois sopia tuohon.

wolfgang
-
Viestit: 16
Liittynyt: 15.12.2005 22:32

ViestiKirjoittaja wolfgang » 23.1.2006 19:55

niin mä vähä arvelinki et nokat on erit bensa/diesel.piti vaa varmistaa olis saanu sellasen ku kävis vaan ruuaa irti...mistähän siihen osais katella sopivan nokan uudet vissii maksaa iha sikana ja jostai purkaamolta jos löytää nii liekkö niillä mitään tekee..

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 23.1.2006 20:19

Gti:n nokka-akseli on hyvä perussetti: ei riehu hullusti kovilla kierroksilla mutta vetää myös alarekisterissä ja käy tyhjää siististi.

Kannen lasku aiheuttaa sen että jako menee pieleen, kenties noin puoli hammasta tolla höyläämisellä. Säädettävä nokkapyörä vois olla kova juttu. Varsinki jos jotai virinokkaa laittelet.
Kas kummaa, mullahan oliskin virinokka&säätöpyörä ylimääräsenä :D

wolfgang
-
Viestit: 16
Liittynyt: 15.12.2005 22:32

ViestiKirjoittaja wolfgang » 23.1.2006 20:36

millanes nokka sul olis onko kunto.ok ja hintaa olis kans kiva tietää?

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 24.1.2006 8:07

noita juttuja voidaan jatkaskella privaviestillä


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa