Auto ei tässä pakkasilla käynnistynyt ja oireet viittasivat vahvasti akun työsopimuksen irtisanoutumiseen. Ei siinä mitään, mutta yllättäen akun irrottaminen olikin isompi haaste eli käyttöoppaan mukaan akun päällä olevat sulakkeet vain käännetään sivuun ja akun voi näin ottaa irti. Minulla ei ainakaan joustanut mihinkään suuntaan ja aikamoisella väkivallalla piti akku repiä konehuoneesta ulos. (tietenkin olin ruuvannut akusta piuhat irti jne.)
Onko muilla vastaavia kokemuksia vai teinkö jotain todella virheellisesti. Tutkailin akun irrottamisen jälkeen näiden sulakkeiden johtoja, niin ei siellä kyllä varaakaan ole yhtään niitä sivuun kääntää.
Golf IV ja akun irroittamisen vaikeus...!
Valvoja: ffp jäsenet
Juu kyllä on ja irroitin senkin.
Tuossa juuri äsken muutaman tunnin latailin sisällä akkua ja laitoin sitten takaisin paikoilleen, niin hyvin lähti käyntiin, mutta näiden akun päällä oleville sulakkeille tulevien piuhojen muovisuojus levis hienosti 25c:n pakkasessa....
Kyllä on Volkkarinpojat hyvin tuon suunnitellu...
Kolmoskoppasessa meni 2minuuttia kun irrotti akun. Nelosessa pitää irrotella vaikka mitä muovihärpäkettä ja sulakerasiaa. Mikäköhän on vaiva vitosessa. Ei uskalla edes ajatella.
Jännityksellä jään odottelemaan aamun koittoa ja sitä miten sitten auto lähtee käyntiin.
Tuossa juuri äsken muutaman tunnin latailin sisällä akkua ja laitoin sitten takaisin paikoilleen, niin hyvin lähti käyntiin, mutta näiden akun päällä oleville sulakkeille tulevien piuhojen muovisuojus levis hienosti 25c:n pakkasessa....
Kyllä on Volkkarinpojat hyvin tuon suunnitellu...
Kolmoskoppasessa meni 2minuuttia kun irrotti akun. Nelosessa pitää irrotella vaikka mitä muovihärpäkettä ja sulakerasiaa. Mikäköhän on vaiva vitosessa. Ei uskalla edes ajatella.
Jännityksellä jään odottelemaan aamun koittoa ja sitä miten sitten auto lähtee käyntiin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa