Corradoa kesäkuntoon (sytkä, kansi muuta)

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Jeo_
-
Viestit: 123
Liittynyt: 11.5.2004 22:12

Corradoa kesäkuntoon (sytkä, kansi muuta)

ViestiKirjoittaja Jeo_ » 19.1.2006 22:38

Eli G60 corradoa (dopi lastu, rslähtö,68mm) pistämässä kesäkuntoon. Suosituksia missä teetättää kannen ja mitä kannelle kannattaa tehdä? nokaksi aattelin 268/276. Sitten öljylauharin aattelin laittaa ku lämmöt on siellä 116+ lähes koko ajan ku ajelee motarilla. Sitten pitkään mieltä ahdistanut kysymys: kannattaako raatoon asentaa uusi sytkä? ajattelin jotain pc:llä (esim. greddy egauge) ohjelmoitavaa ni sais säädöt "kerralla" kohdalles ja pystys pitämään paria eri ohjelmaa käytössä.

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 20.1.2006 9:53

Tuo 116 astetta on ihan normaalia G60 koneeseen. Itsellä 118 astetta, ilmastointi lienee vaikuttaa asiaan? Tosin ei siitä haittaa olisi jos jäähdytys olisi tehokkaampaa.
Sun varmaan kannattas mainita mistä päin olet, jotta voi antaa vinkkejä kansien työstäpaikoista vai haluatko lähetellä ympäri Suomea?

Volkkarijermu
-
Viestit: 2953
Liittynyt: 23.7.2003 21:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Volkkarijermu » 20.1.2006 17:31

Millähän tavalla noi ammattilaiset niitä kansia muute avartelee? Ylijäämärämäkannella koitin vingulla harjotella, mutta ei onnaa ku alkaa heti vinku viemään ja täriseen niin perk... kun vähänkin alumiiniin terä koskee. Aivan mahdotonta työstää vingulla.

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 20.1.2006 17:54

Oliko alumiini terä

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 20.1.2006 20:52

tuolla myyntiosastolla "aw" kaupitteli avarrettua kantta pg-moottoriin. Siitä ois hyvä alottaa...

Volkkarijermu
-
Viestit: 2953
Liittynyt: 23.7.2003 21:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Volkkarijermu » 20.1.2006 22:12

Oli juu alumiiniterä, karkeeleikkuinen. Koitin eri kierrosnopeuksillakin, mutta ei taho onnata. Ei ilmeisesti oo mun alaani.

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 21.1.2006 2:05

Ite vedin tollasella lamelliterällä ja hyvä tuli. Helppoakin vielä.

Jeo_
-
Viestit: 123
Liittynyt: 11.5.2004 22:12

ViestiKirjoittaja Jeo_ » 22.1.2006 21:32

joo no nykyään vaikutan porin alueella mutta eiköhän toi koko eteläsuomi (tampere ja siitä alaspäin) oo automatkan päässä.

Dopi
ffp jäsen
Viestit: 1036
Liittynyt: 18.7.2003 20:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dopi » 23.1.2006 6:27

Tämän otsikon alle sopii taas hyvin muistutus siitä, että huoltakaa/huollattakaa ne ahtimet jos ei ole varmaa tietoa milloin on viimeksi huollettu, jos kilometrejä on edellisestä huollosta jo useampi 10 tkm tai jos ahdin vuotaa ulospäin öljyä.

Varmaan 95 % noista ahtimen totaalituho tapauksista johtuu huollon laiminlyönnistä.

Jeo_
-
Viestit: 123
Liittynyt: 11.5.2004 22:12

ViestiKirjoittaja Jeo_ » 23.1.2006 12:02

itte just viime kesänä huolsin ahtimen (dopilta hommattu chipit+sun muut) että nyt ahtomittari väittää ahtojen olevan n.1.3baaria 6500rpm. mutta tää ahdinkeskustelu kuuluu ahdettujen keskustelun puolelle. Niin mitä tolle kannelle pitäs tehä ja kannaattaako venttiilijä suurentaa? ku tarkoituksena olisi vähän vielä lisää menoa hankkia laitteeseen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa